BİM bam bom🥳
💯 yıl bekar kalsa beni almazmış 🥳 Milyonlar versem yanımda kalmazmış😜🥳

BİM bam bom🥳
💯 yıl bekar kalsa beni almazmış 🥳 Milyonlar versem yanımda kalmazmış😜🥳

Ben sevgimi duygularımla, davranışlarımla, sözlerimle ifade ederim. Eğer karşımdaki bunları anlamamış da ispat istiyorsa aha kapı aha sapı derim. Çocuk mu avutuyoruz burada?
😊
Bana sevgini ispat et diyorsa zaten boşa geçmiş bi zamandan bahsetmiş oluruz demek ki yolu açık olsun :)
Bunun bir ispatı olmaz. İnsan ancak yaşarak ve zamanla öğrenebilir bazı şeyleri.
Cevap
8Cevap
Değer vererek ve yanında olduğunu hissettirerek olabilir
Bu anlatılmaz, yaşatılır..
İspat ettiğimi düşünüyorum ben..
İçimi aç bak 🤣 karpuz misali yanlış anlama olmasın
Bunu diyosa o an ayrilirim guvenmiyosa yolu acik olsun
O kişiye karşı tepki veriyorsam zaten anlaması lazım anlamıyorsa sevgimi hak etmiyordur.
Mühür basmak iyi taktikmiş 😀😀😀 bunu kullancam 😀😀
Seven ispat istemez
o oturacak mı peki..
😀😀😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?