Arkadaşlar merhaba sevgilimle 3.5 yıldır beraberiz her şey çok iyi gidiyor. Ev, araba taksitim geçen ay bitti sevgilime söylemedim. haftaya onu tatile yazlığa götüreceğim ikinci gün sabah denize gideceğiz o sırada ablamın arkadaşı eve gelip yemekleri hazırlayıp evin balkonunu ve bahçesini süsleyecek. Bende onu kucağıma alıp eve getirip evlilik teklif etmeyi düşünüyorum. Sizce yazlıkta iyi olur mu? Yoksa restaurant daha mı çok hoşunuza gider? Birde erkek olarak ben yüzüğü seçeyim mi? yoksa kuyumcu arkadaşımdan ödünç bir yüzük alıp İstanbula gidince sevgilim kendine bir yüzük mü beğensin? Yemek olarak köfte ve mantarlı kremalı makarna düşünüyorum. Birkaç hazır mezede alıcaz.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer