Birine yıllardır aşığım ama o benden nefret ediyor benim ona aşık oldugumu hisseder mi?

Önceden onu sevdimi biliyor du ve bana hayır demisdi ve bununda öncesinde çok yakın samimi arkadasdik her ne kadar iki sene konuşmasak da ben onu hala seviyorum unutamadım çok kez denedim başkalariyla konuşdum görüştüm ama hiç birinde ondaki o duyguyu bulamadım ve şu an o bana karşı bir şey hissetmiyor ama ben ona hala aşığım o bunu hissediyormudur çok merak ediyorum?

Birine yıllardır aşığım ama o benden nefret ediyor benim ona aşık oldugumu hisseder mi?
Cevapla