Güzel olmadığım için en yakın arkadaşımı kıskanıyorum. Güzel olmamak çok acınası değil mi?

Yani bir düğüne gidiyoruz. Hemen teklif ediyorlar. Ben etkisiz eleman gibiyim. Üzülüyorum. Hiç öyle bir durumum olmadı teklif eden.

Güzel olmadığım için en yakın arkadaşımı kıskanıyorum. Güzel olmamak çok acınası değil mi?
Cevapla