Ben hayatımda ilk defa aşık oldum. Hem fiziksel hem ruhsal biriyle tam mutlu huzurlu hissettim. Hayatımın çok karışık ve zor döneminde karşıma çıktı o nedenle yönetemedim patladım berbat ettim. Onun hiç hak etmediği kötü şeyler söyledim suçladım yalan söylüyor beni kullanmaya çalışıyor sandım bi an. Halbuki her şey çok güzeldi. Çok kırıldı üzüldü korktu ve affetmedi beni özür dilesem de. Onda tramva yarattığımı ve artık kimseye güvenemeyeceğini şöyledi. Arada dükkanına gidip sohbet edebileceğimizi ama asla eskisi gibi olamayacağını dışarda benle görüşmeyeceğini ve engeli açmayacağını söyledi. Hayatımın en güzel öpüşme ve şeyi onunlaydı. Çok kısa olmasına rağmen tanıştığımızdan beri çok yoğun duygum var ona ve asla bitmiyor. Çok üzgünüm çok büyük bir şansı berbar ettim. Nasıl kazanırım onu? Hediye veya tekliflerimi asla kabul etmiyor şu an.
Güncellemeler
+1 yıl
Laf sokacaklar yazmasın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer