Kocam çok yoğun çalışıyor parası çok iyi ama çok üzülüyorum?

Eşim galerici. Çok iyi kazanıyor ama çok yoğun çalışıyor sürekli yeni arabalar almaya gidiyor satamaya notere şuna buna. Sabah kahvaltı söyledik Eve edelim dedik biranda telefon. Noterde bir hata çıkmış karımla keyif tadı ile bir kahvaltı bile edemiyorum deyip gitti. İstediğim her kıyafeti alıyorum en güzel yerlerde yemek yiyorum tırnaklarım en pahalı kuaförde yapılıyor ama. Kocamı çok az görüyorum sizce ne yapmalıyım

Kocam çok yoğun çalışıyor parası çok iyi ama çok üzülüyorum?
Cevapla