LÜTFEN TAVSİYE VERİN, HAYATIMDAN BEZDİM, BU KIZI ANLAMIYORUM ARTIK?

1 yıllık sevgiim son 3 haftada 5 kere benden ayırldı, en ufak tartışmada gidip ayrılıyor,"bıktım senden, bunaldım" falan diyor,"senden önce daha rahattım" diyor, 1 hafta önce yıldönümümüzü kutladık kolye aldım 4 gün sonra yine benden ayrıldı, yapamıyoruz artık olmuyor diyor, dün akşamda engelledin mi yazmış, beni oyuncak gibi kullanma dedim yazma dedim,"zaten affetmen için değil, seni çok sevdiğim için yazdım affedicek ne yaptım" diyor.

Bu sabahta tekrar aradı napıyorsun falan diye 1 dakika konuştuk... Gerçekten anlam veremiyorum o kadar şey yaşadık zaman geçirdik özel şeyler yaşadık... Üzülüyorum gerçekten

Anlam veremiyorum ayrılalım olmuyor diyor sonra arıyor mesaj atıyor...

Arkadaşlar böyle yapmasında ki neden ne olabilir?

LÜTFEN TAVSİYE VERİN, HAYATIMDAN BEZDİM, BU KIZI ANLAMIYORUM ARTIK?
Cevapla