1 yıllık sevgiim son 3 haftada 5 kere benden ayırldı, en ufak tartışmada gidip ayrılıyor,"bıktım senden, bunaldım" falan diyor,"senden önce daha rahattım" diyor, 1 hafta önce yıldönümümüzü kutladık kolye aldım 4 gün sonra yine benden ayrıldı, yapamıyoruz artık olmuyor diyor, dün akşamda engelledin mi yazmış, beni oyuncak gibi kullanma dedim yazma dedim,"zaten affetmen için değil, seni çok sevdiğim için yazdım affedicek ne yaptım" diyor.
Bu sabahta tekrar aradı napıyorsun falan diye 1 dakika konuştuk... Gerçekten anlam veremiyorum o kadar şey yaşadık zaman geçirdik özel şeyler yaşadık... Üzülüyorum gerçekten
Anlam veremiyorum ayrılalım olmuyor diyor sonra arıyor mesaj atıyor...
Arkadaşlar böyle yapmasında ki neden ne olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer