Flortum msjlasmayi sevmiyormuş çok az mesaj atıyor ve telefonla bir kere konuşuyoruz bana yetmiyor ben de mi sıkıntı?

Flört ettiğim erkek çok az mesaj atıyor günde 10 mesaj vs telefonla konuştuğumuz zaman 1 saat falan konuşuyoruz ama bana yetmiyor yani saatlerce konuşmuyoruz her zaman buluşma imkanımız da yok ben mi abartiyorum yoksa o mu çok vurdumduymaz

Flortum msjlasmayi sevmiyormuş çok az mesaj atıyor ve telefonla bir kere konuşuyoruz bana yetmiyor ben de mi sıkıntı?
Cevapla