Hamilelik döneminde eşinizin her ihtiyacında yanında olmak, sürekli ilgilenmek sizi bunaltır mı?

Hamileyim 3 üz. Eşim 48 ben 28 yaşındayım. Kendi iş yeri var kpss süreci bitince Eylül ekime kadar rahat oluyor. Çok yoğun bir dönemden çıktı. Seminerler konferanslar bilmem ne 3 4 aydır 45 tane şehir gezdi. Aşırı enerjik yani uykuyu sevmez yatmayı sevmez. Ayak uydurmak gerçekten zor. Yaşadığımız yer çok sıcak ve benim bünyem sıcağı kaldırmıyor ölü gibi oluyorum. Soğuk dinç yapıyor beni. Neyse hamileyim ikiz. Doktor riskli bir hamilelik yatakta geçecek dedi. Eşim evde zaten işi gücü bitti. Sürekli benimle ilgileniyor. Kahvaltı hazırlıyor banyo yaptırıyor evi temizliyor, yardım edeyim daha çok yeni diyorum hayır diyor. Yani ev kadını gibi oldu. Gezmeye keyfine çok düşkün bir adam o yoğunluktan sonra ev işi yapıyor. Korona maymun çiçeği bilmem ne yardımcı istemiyoruz. En azından banyomu yapayım sen çık bir iş yerine bak otur kahve iç sohbet et biraz kafan dagilsin ben yatayım sonra sen gelirsin daha çok erken ileride daha çok ihtiyacım olduğu zaman sıkılıp bunalmamis olursun diyorum. Kabul ettiremiyorum. Gerçekten çok sosyal enerjik sıkılır diye korkuyorum. Aileniz herseyden önemli mi katlanır misjniz yoksa bir yerde bunalir misiniz?

Hamilelik döneminde eşinizin her ihtiyacında yanında olmak, sürekli ilgilenmek sizi bunaltır mı?
Cevapla