İyi yanları solda kotu yanlarimizi saga yazdim ya ben onu cok seviyorum?

Eski kız arkadaşımla bi sure konustuk sonra saçma sapan sen wp da başkasıyla konusuyosun deyip iletişimi kopardı yine aradım konustuk yüzüme kapadi otobüse binecekmis diye gram umrunda degilim benden kendi ayrıldı sonra kendi konuşmak istedi sonra yine gitti gercekten kendimi çok kötü hissediyorum amaci ne özellikle kadınların görüşü ne bu konuda iyi ve kötü yanlarımızda bakar misiniz lutfen

İyi yanları solda kotu yanlarimizi saga yazdim ya ben onu cok seviyorum?
İyi yanları solda kotu yanlarimizi saga yazdim ya ben onu cok seviyorum?
Cevapla