Eski kız arkadaşımla bi sure konustuk sonra saçma sapan sen wp da başkasıyla konusuyosun deyip iletişimi kopardı yine aradım konustuk yüzüme kapadi otobüse binecekmis diye gram umrunda degilim benden kendi ayrıldı sonra kendi konuşmak istedi sonra yine gitti gercekten kendimi çok kötü hissediyorum amaci ne özellikle kadınların görüşü ne bu konuda iyi ve kötü yanlarımızda bakar misiniz lutfen

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bitmiş bile zaten senin kabullenmen gerekiyor sade
Ya zaten bitmişti neden tekrar yazdı gitti kızlar hep böyle egoist midir bunu nasıl atkatcam ben ayriyken bile onu seviyodum zaten neden oynadı benimle zaten peşinde degildim siz olsanız nasıl atlatirdiniz
Atlatamazsın yeni birini bulana kadar sürer
Ama bu sekikde başkasıyla konusursam onunda hakkına girerim gercekten çok canım sıkılıyo yemek yemiyorum
Saygı yok bitmiş geçmiş olsun
Kendisi konuşmak istedi sonra gercekten çok oldum niye böyle ki zaten bitmişti yeniden yazdı anlamıyorum şimdi tekrar gitti
Olur öyle şeyleeer salla
Ya sallayamiyorum işte cunku a p t a l gibi seven taraf benim bu dediginizi o yapiyo eminim ya ben gercejten kalbimi söküp atmak istiyorum
At o zaman
Nasıl atcam
Başka kız bul
Ya işte bu da ona haksızlık degil mi siz olsanız o kız yerinde haksızlığa ugradiginizu hissetmez misiniz
Döngü bundan ibaret uyum sağla 🤷♀️
Öyle mi diyosunuz doğru aslında yani herkes zor şeyler atlatiyo
Kesinlikle başkasını düşünücek halde değilsin önceliğin kendin olsun
Yani şu an başkasıyla konuşmam digru olur mu sizce ben beklmeliyim diye düşünüyorum ama onun başkasıyla konuştuğunu bilmek ozelliklede zamanında ona sevgili olmayı teklif eden birine karşı beni gercejten delirtiyo ya dün ağladım bile söylemek istemiyorum ama ben çok kötüyüm
Önemli olan doğru olması değil senin kendini nasıl iyi hissettiğin doğruyu yanlışı yapıcak güçte değilsin sen şimdi kendini bu şekilde toplamaya çalış bu hislerin azalıp yok olmaya başlayınca zaten neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlar ve ona göre davranırsın
Anladım yorumunuz icin çok teşekkürler haklısınız beni hiç görmedi o ben varken de sorumluluklarinin farkında değildi çünkü beni gormuyodu bile ben deli gini severken kendimi kandiriyimusum farkında değilim benim kendi içimde sindirmem lazim dediğiniz gibi digruyu yanlisi ben bilmem zaten konuştuğum kisilerede yalan söylemem saklamadim ben eski ilişkimi bana uzun bi sure zaman lazım gercekyen çok teşekkür ederim
Rica ederim dikkat et kendine 🌹
Çok teşekkür ederim sizde lutfen🙂
bu iliskinin komple bitmesi gerekiyor
Neden ya bana neden yazdı o zaman duygularimla oynadı resmen
Bi kız neden böyle davranış zaten kendinayrilmisti amacı ne ki
dengesiz
Evet bende ona öyle diyoeum hakaret etme diyo hakaretin kendini o zaten başlı başına hakaret
aynen sen hayatindan aklindan komple sil bunu yoksa akil sagligin bozulur
Ya işte silemiyorum kalbim de o var göz görmeyince gönül katlanır denir ya hersyi silvem gormeyecegimde dusunmiyvem o zaman ise yarar umarım gercekten oynadı benimle asla unutmiycam buni