Uzun metraj film çekeriz yönetmenliği derken kadınlar uzun boylu erkekleri aurası yüksek erkek olarak belirler ama kadınların boyu ufaktır. Kısa ve minyondur çoğu 170 boyu göremez ama 190 ister ki isteklerine karşılık verecek erkeği de basketbol sahasında ancak bulur. Sebebi erkekler o kadar uzun değil bizim ülkede ki kadınlar da uzun değil zaten ama işte uzun boylu güçlü erkektir mottosu her zaman işler. Lakin bir gerçeği atlıyorlar her şey fizik değil güç değil zeka hepsini alt edecek yegane hakikat kristalidir...
Kendinden yapılı ve uzun bir erkek bizim için koruyup kollamaya uygun erkek demektir. Erkek fiziki olarak gücü simgeler ve öyle yaratılmıştır. Bunu bedeninde görmek istiyrouz. Ben yapili erkekleri daha çekici buluyorum şu babayiğit dediğimiz şekilde olanları
Havalı olmakla alakası yok aslında. Kendilerini daha çok güvende hissettikleri için , yanında topuklu giyebilmek için 😂, belkide sarildiklarinda göğsüne yaşlanmak için , kalbinin sesini dinlemek içindir.
İlkel iç güdülerle alakalı. Paleolitik dönem de insan sürülerine önderlik eden erkeğin heybetli olması istenirdi. Fiziken güçlü erkek daha fazla besin, daha iyi korumayı da sembolize ederdi ve bu yüzden maskülen bulunurdu. 12 bin yıl önce paleolitik dönem son bulduğu için bu kıstaslar geçerliliğini yitirdi tabiki. Ama ilkel iç güdülerin kırıntıları devam ediyor. Özellikle belli yaştaki genç kızların bu tür saplantıları olsa da yaş ilerledikçe ve tecrübeye sonucunda bu ilkel iç güdülerin etkisi tizleşiyor. Kadınların asıl baktığı sosyal güç, psikolojik güç halini almaya baslıyor
Genelde kendimizden kısa birine bakmakta zorlandığımız için olabilir bu benim düşüncem başkaları için değişebilir. Benden cok fazla uzun olsun da istemem ideal olsun isterim mesela. Havayla alakası yok bence çünkü bende kendimi havali bulduğum zamanlar oluyor ve hicbir çerçevesinde sevgili yok. Hem oksijen de bir hava alcak olsam ordan alirim havami🤭🥳🌺
Uzun boylu erkekler bana daha böyle çekici ve nasıl desem sahiplenici kollayıcı geliyor. Ve dış görünüşten de daha güzel duruyor. kızla erkek arasındaki boy farkı tatlış duruyor🌜🙋♂️