4 yıldır birbirimizi tanıyoruz 3 yıldır sevgiliyiz şuana kadar sadece uzak mesafe ilişkisi olarak devam etti ilişkimiz. Eskiden beni sevdiğini bana hissetiriyordu tatlı kıskançlıklar olsun benimle ilgilenmesi olsun en fazla 3 gün arayla konuşurduk. Bir gün benden doğum günü hediyesi olarak anlık fotoğraf istedi bende kıramadım attım çokta yakışıklı biri değilim. (Birbirimizi görmüştük önceden) Sonra bana yazmadı yaklaşık 2 ay kadar tabi bu 2 ay içerisinde ben 3 kere yazdım 2 sinde neden yazmadığı ile ilgiliydi oda bana sürekli kendisinin yazdığını benim ne zaman yazacağımı merak ettiğini söyledi bende hak verdim çünkü sürekli o yazıyordu tabi bende anında cevap veriyordum işim olsun olmasın konuşmadan o çıkmadan çıkmıyordum. Son tartışmadan 3 gün sonra yazdı konuştuk her şey normale döndü sanmıştım sonra 10 gün yazmadı ben yazdım bir gün sonra cevap verdi görmedim bildirim gelmedi dedi bende hak verip çok üstünde durmadım. 10 gün sonra o yazdı konuştuk sesini özlediğimi söyledim oda konuşmak istemediğini söyledi. 6 gün sonra ben yazdım mesajlarıma 1 gün arayla cevap verdi 3 gün böyle devam etti 4. günü attığım mesaja cevap vermedi akşamları iyi geceler gifi atıp yatıyor oda 10 günün 5 günü attı. Kendisi asosyal birisi etrafında çok erkek arkadaşı yok 2 3 tane. Snap puanıda oldukça düşük 89 puan ve sadece iki üç kız arkadaşı ekliymiş onlarla snapleşiyormuş.
Sizce son defa uyarmalı mıyım bunca yıllık ilişkinin bitmesini istemiyorum ne yapmam lazım kafam karışık çok mu kafaya takıyorum 3 ayda 8 defa yazdık 6 sını ben yazdım ayrılmaya uzaklaşmaya mı çalışıyorsun dediğim de neden öyle bir şey yapayım durduk yere yazmıştı.
Çok ergence olabilir kusura bakmayın maruz görün yardımcı olanlara fikirleri ve önerileri için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bitsin dostun hayatında başka birisi vardır şimdi , emin ol başka kollardadır şimdi
Başkasıyla konuşuyor
Takip ettiği bi çocuk st attıktan sonra hemen izleyip çıkmış bi kaç sefer baktımda çocuğun sürekli takipçisi takip ettikleri oynayınca aktif oluyor sürekli. Ben instagrama girincede çıkıyor hemen 2 3 kere şanstır dedimde her seferinde olmaz diye düşünüyorum çocukların kim olduğunu sordum arkadaşım dedi konuşmaları göster dedim özelim dm kutumda erkek yok dedi güvenmemi söylüyor güvenmeli miyim?
Uyarın
Bilemedim