Sevgilim 3 ayda iki kere yazdı, bitmesini istemiyorum. Uyarmalı mıyım?

4 yıldır birbirimizi tanıyoruz 3 yıldır sevgiliyiz şuana kadar sadece uzak mesafe ilişkisi olarak devam etti ilişkimiz. Eskiden beni sevdiğini bana hissetiriyordu tatlı kıskançlıklar olsun benimle ilgilenmesi olsun en fazla 3 gün arayla konuşurduk. Bir gün benden doğum günü hediyesi olarak anlık fotoğraf istedi bende kıramadım attım çokta yakışıklı biri değilim. (Birbirimizi görmüştük önceden) Sonra bana yazmadı yaklaşık 2 ay kadar tabi bu 2 ay içerisinde ben 3 kere yazdım 2 sinde neden yazmadığı ile ilgiliydi oda bana sürekli kendisinin yazdığını benim ne zaman yazacağımı merak ettiğini söyledi bende hak verdim çünkü sürekli o yazıyordu tabi bende anında cevap veriyordum işim olsun olmasın konuşmadan o çıkmadan çıkmıyordum. Son tartışmadan 3 gün sonra yazdı konuştuk her şey normale döndü sanmıştım sonra 10 gün yazmadı ben yazdım bir gün sonra cevap verdi görmedim bildirim gelmedi dedi bende hak verip çok üstünde durmadım. 10 gün sonra o yazdı konuştuk sesini özlediğimi söyledim oda konuşmak istemediğini söyledi. 6 gün sonra ben yazdım mesajlarıma 1 gün arayla cevap verdi 3 gün böyle devam etti 4. günü attığım mesaja cevap vermedi akşamları iyi geceler gifi atıp yatıyor oda 10 günün 5 günü attı. Kendisi asosyal birisi etrafında çok erkek arkadaşı yok 2 3 tane. Snap puanıda oldukça düşük 89 puan ve sadece iki üç kız arkadaşı ekliymiş onlarla snapleşiyormuş.

Sizce son defa uyarmalı mıyım bunca yıllık ilişkinin bitmesini istemiyorum ne yapmam lazım kafam karışık çok mu kafaya takıyorum 3 ayda 8 defa yazdık 6 sını ben yazdım ayrılmaya uzaklaşmaya mı çalışıyorsun dediğim de neden öyle bir şey yapayım durduk yere yazmıştı.

Çok ergence olabilir kusura bakmayın maruz görün yardımcı olanlara fikirleri ve önerileri için teşekkür ederim.

Sevgilim 3 ayda iki kere yazdı, bitmesini istemiyorum. Uyarmalı mıyım?
Cevapla