acmaz boyle kavaselik yerine egede gocmen botlarina atla sonrasi gelir...
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evlilik diyorum hem ne fark edecek burdaki biriyle evlenmek yerine ordan biriyle evlenip maddi olarak dahha iyi imkanım olacak. Aşık olan bir yapım yok mantık evliliği yapacağım
tamam iste senin yaptigin motorluk f.. ahisenin resmiyete binmis hali yapacagin sey belli birini bulup caktirmak kendine... begenirse tatmin edersen devam eder evlenir yoksa deneye deneye vurdura vurdura devam edeceksin sonuca ulasana kadar... ben dijonda yasiyorum burada sana 50 ile 100 euro verirler...
vurdurmadan olmaz bu isler ifsa videonu benimle paylas bekliyorum.. pomper la fille qui rêve d'europe... xhamster da bulabiliriz belki daha sonra videonu..
sen merak etme senin yasindan daha fazla kiz s.. ktim ve senin yari yasinda kizim var ama seni hickimse Turkiye de s.. kmedigi icin sansini yaban ellerde ariyorsun takma kafana olur boyle seyler birgun seni de s.. kerler kese kagidiyla da olsa...
benim kizim senin gibi motor degil baska ulkeden kabuklu aramiyor daha 8 yasinda ama iki dil biliyor senden en az 50 IQ daha zeki.. sen daha adini soyadini bile dun ogrenmisindir.. hadi git yunus resmi ciz..
kendi carpık hayatını dramını yazma bana kabuklu sever hadi bakalım kaybol artık.. aglama duvarı degilim ben s.. kik hayatını duzeltmeye calis kabuklu bul ya da cokta s.. kimde..
Ben evlilik olmadan gitmek isterimde. Ailem çok katı asla izin vermezler ve iki yıl is tecrübesi istiyorlar ve şu an ülkemizde durum malum iş bulunması imkansız gibi
İşte bulunmaz eşte bulunmaz Aileden kararına saygı duymalı otur konuş ben böyle bir ülkede yaşamak böyle kalaslarla evlenmek istemiyorum de mal mıyım ben de baktın olmuyor yapacak bir şey yok onlar sana saygı duymuyorsa sende duy bas git hayatı sen yaşıyorsun ailen değil kimsenin yönlendirmesine izin verme nasıl mutlu oluyorsan veya olacaksan öyle yap geç kalma.
Ailemi cigneyemem biz doğuluyuz. Batılı arkadaşlarım is okul için gidiyor. Ama büyük olay cikartilar ben böyle bir şey yapsam ve inan iki yıldır iş arıyorum yok vallahi yok 😑
Ya napim tanışıp evlenmek niyetiyle bana bir sürü Almancı felan mesaj atıyor hiçbirine yanismiyorum sebebi ise tanımıyorum belki adam kötü yani. Akrabalarımın yakınından istiyorum çünkü onlar beni kötü biriyle asla tanistirmazlar güven önemli
Herkes kin kusuyo bana ama ben haksız oldugumu düşünmüyorum. Birinin parasını yemek oynamak değil niyetim adı üstünde iyi biriyle tanısip evlenmek ve zaten oraya gidince de çalışmak istiyorum. Ama birini nasıl bulcam bilmiyorum akrabalarımın arkadaş listesine göz atıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
acmaz boyle kavaselik yerine egede gocmen botlarina atla sonrasi gelir...
Evlilik diyorum hem ne fark edecek burdaki biriyle evlenmek yerine ordan biriyle evlenip maddi olarak dahha iyi imkanım olacak. Aşık olan bir yapım yok mantık evliliği yapacağım
tamam iste senin yaptigin motorluk f.. ahisenin resmiyete binmis hali yapacagin sey belli birini bulup caktirmak kendine... begenirse tatmin edersen devam eder evlenir yoksa deneye deneye vurdura vurdura devam edeceksin sonuca ulasana kadar... ben dijonda yasiyorum burada sana 50 ile 100 euro verirler...
vurdurmadan olmaz bu isler ifsa videonu benimle paylas bekliyorum.. pomper la fille qui rêve d'europe... xhamster da bulabiliriz belki daha sonra videonu..
fisa videonu bekliyorum tatlim.. bende seni anliyorum baska caren yok bu yollar senin yollarin
sen merak etme senin yasindan daha fazla kiz s.. ktim ve senin yari yasinda kizim var ama seni hickimse Turkiye de s.. kmedigi icin sansini yaban ellerde ariyorsun takma kafana olur boyle seyler birgun seni de s.. kerler kese kagidiyla da olsa...
benim kizim senin gibi motor degil baska ulkeden kabuklu aramiyor daha 8 yasinda ama iki dil biliyor senden en az 50 IQ daha zeki.. sen daha adini soyadini bile dun ogrenmisindir.. hadi git yunus resmi ciz..
sen bi s.. k bilmiyorsun kendini kandirma git acik liseni bitir.. yabanci kabuklu ariyacagina meslek ogren kodumun canısı
kendi carpık hayatını dramını yazma bana kabuklu sever hadi bakalım kaybol artık.. aglama duvarı degilim ben s.. kik hayatını duzeltmeye calis kabuklu bul ya da cokta s.. kimde..
Sen burada güzelsin malum abazlar çok olduğu için orada yüzüne bakmazlar ego yok çünkü
orada da güzelim eski erkek arkadaşım almanci
Eskide kalmış işte
Eski dediğim iki ay önce
Akrabaların Almanya da mı?
Fransa'da
Kanka en iyisini yaparsın kaç kurtul bu ülkeden atla uçağa git az cesaretli ol.
Ben evlilik olmadan gitmek isterimde. Ailem çok katı asla izin vermezler ve iki yıl is tecrübesi istiyorlar ve şu an ülkemizde durum malum iş bulunması imkansız gibi
İşte bulunmaz eşte bulunmaz Aileden kararına saygı duymalı otur konuş ben böyle bir ülkede yaşamak böyle kalaslarla evlenmek istemiyorum de mal mıyım ben de baktın olmuyor yapacak bir şey yok onlar sana saygı duymuyorsa sende duy bas git hayatı sen yaşıyorsun ailen değil kimsenin yönlendirmesine izin verme nasıl mutlu oluyorsan veya olacaksan öyle yap geç kalma.
Ailemi cigneyemem biz doğuluyuz. Batılı arkadaşlarım is okul için gidiyor. Ama büyük olay cikartilar ben böyle bir şey yapsam ve inan iki yıldır iş arıyorum yok vallahi yok 😑
Ordan iş buldum diye kaçsan? Biraz araştır bence giden arkadaşlarım oldu böyle sonra kaçak yaşadılar tabii. :)
Değil iş orada Cumhurbaşkanı olsam göndermezler doğulu bizimkiler katı kafa fikrini değiştirmesi imkansız
O zaman bu hayatı onlar yaşıyor sen değil onların seçtiğiyle evlenirsin olur biter.
Bunu erkek yapsa abaza dersiniz
Tavlamak için demiyorum evlilik için eğitimimda var çalışmak istiyorum hem
Tavlamadan evlilik nasıl oluyor kıvırma istersen
Ya napim tanışıp evlenmek niyetiyle bana bir sürü Almancı felan mesaj atıyor hiçbirine yanismiyorum sebebi ise tanımıyorum belki adam kötü yani. Akrabalarımın yakınından istiyorum çünkü onlar beni kötü biriyle asla tanistirmazlar güven önemli
Akrabalarının içinden kötü çıkamaz diye bişey mi var yani
Akrabalarımın genellikle kızı var onların ahbaplarindan bakıyorum yani en azından tanıyorlar iyi mu kötü mü biliyorlardir
Nereye gitmek istiyorsun
Fransa'da akrabalarım
Bana yakınlar
Almanya'da misin
Belçika
Herkes kin kusuyo bana ama ben haksız oldugumu düşünmüyorum. Birinin parasını yemek oynamak değil niyetim adı üstünde iyi biriyle tanısip evlenmek ve zaten oraya gidince de çalışmak istiyorum. Ama birini nasıl bulcam bilmiyorum akrabalarımın arkadaş listesine göz atıyorum
Ulaşır mıshn bana
İşini biliyorsun