Merhaba ilk önce söylemem gerekiyor kardeşim daha 15 yaşında, okulu bittiğinden beridir, ara sıra tek başına dışarı çıkıyor, arkadaşlarıyla buluşuyor diyorduk. Okul zamanı tanışmış kızla, demedi akşamına sohbet ediyorduk, konuyu açıverdi bi anda. korkmuş bizden o yüzden söylemiyormuş kız 16 yaşındaymış dedim napacan kendinden büyük kızı yokmuydu kendin yaşta biri. onların aklı bana ermez diyor. Bişey demedim artık karşısında. ergen aklı kendinden büyüklerle iletişim kurmayı merak edebilir isteyebilir.
Ama bir ilişki yaşaması garibime gitti. Sizce ne yapmalıyım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gören de aralarında uçurum var sanır ya 1 yaş var aralarında ne kendinden büyüklerle takılması falan. Senin düşüncen ve tüm şu yazdığın şeyler emin ol daha ergence.
Büyük dediğin 1 yaş? Dalga mı geciyorsun sen gayet normal aralık
Karisma ikisi de cocuk sanki kiz 30 yasinda