Birini hayatınıza almak için hazır olduğunuzu/olmadığınızı hissettiğiniz. Hiç oldu mu Beyler/Bayanlar?

Ben uzun zamandır. Hazır olmadığımı hissediyordum yaklaşık 3 yıldır ilk defa hazır olduğumu hissettim. Garip bir duygu. Uzun zamandır kimseyi sevmedim. Geçen flört olur gibi oldu. Hafif uzaklaşınca. Senle mi uğraşacağım deyip her şeyini sildim. Cidden bu tarz ilişkilere uzaklaştım ya. Yaşlanıyor muyum? ya da olgunlaşıyor muyum? Biri beni süzse bile yüz vermiyorum. Cidden çok soğuğum kendimden korkmaya başladım. Artık biri gelmeli ve buz tutan beni çözmeli dimi?

Sizde buna benzer şeyler yaşadınız mı? Anlatın bakalım Beyler/bayanlar?


Türkçe dil bilgisi eğitimi veremeyeceğimi biliyorum. Fakat, soruyu okurken bu ne demiş deyin. Mesela evet oldu diyen olacak. O arkadaşların Türkçe bilgisi a1 seviye. Sinirim artıyor o cevapları görünce. Okulun önünden sadece yolu düşmüş de geçmiş gibiler. Evet takıntılı biriyim. Kusura bakmayın. (Gereksiz bilgi için, affınıza sığınıyorum.)
Birini hayatınıza almak için hazır olduğunuzu/olmadığınızı hissettiğiniz. Hiç oldu mu Beyler/Bayanlar?
Cevapla