Bizim çok güzel bir ilişkimiz vardı sonra ayrıldık bir ay ayrı kaldık o sürede başkasıyla konustum ıkı üç gün onu kıskandırmak için ama sonra baktım olmuyo konuşmayı kestim sımdı yenı barışmıştık sordu bana konuştun mu kımseyle dıye hayır dedım sonra her yerden silmiştim çocuğu SMS te kalmış mesajı sadece o gördü bunu sonra sinirden ona yalan söylediğim için duvara yumruk attı ve bileğiyle parmakları kırıldı kendımı suçlu hıssedıyorum hiç ıyı degılım ne yapmalıyım arıyorum açıyor ama tersliyor doğal olarak yanına görmek ıstıyorum gıdemıyorum beni çok sevıyo bende onu çok sevıyorum her gün ağladı bız ayrılınca o kadar sevıyo napcam gerekıyo yanında olmak ıstıyorum olamıyorum bıde aynı yerde çalışıyoruz 21 gün raporlu bılegı yüzünden napmalıyım hiç iyi değil o bende hiç ıyı degılım
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yanlışlıkla erkeği sectim ben kızım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer