Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Selamlar,
Benim öncelikle amacım beraber bir şeyler yemekti. Fakat yüzü o kadar doyurdu ki beni karnıma hiç acıktığını bile hissetmedim. Ki normalde ben çok iştahlı bir adamım. O gün sadece bir şeyler içmekle yetindim.
Vay beee
Hayalleri siyah poşete koyalım usta 😂
Cevap
5Cevap
Bir şeyler içmek
zamanımız ne kadar
o zamana göre bir plan yaparız herhalde hemencecik
İlk buluşmada sadece içecek içilmesi daha doğru geliyor. Sonraki buluşmalarda yemeğe geçilebilir.
Elimle bol acılı lahmacum yedirecem 😂😂😂.. Güzel cay guzel sohbet
Lahmacuncuya gidelim mi Esra 😀
Gidelimmm 😂hemennn!!
Çok sabırsızsın😀
İyi giderdi şimdi çünkü 😂
Oda olur bir gün 😀
Çay kahve en makul olanı
İçmek
Şırdan yedik 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?