Gevşeyen gönül yaylarınızın, "dudağı çilekli, öpsem doyamam ki" dedirttiği biri var mı?

Aşk ne güzel şey... Sevin, sevilin, ilişkinize sahip çıkın. ;)

Gevşeyen gönül yaylarınızın, "dudağı çilekli, öpsem doyamam ki" dedirttiği biri var mı?
Cevapla