Beyler, bir kızın sizi yakışıklı olduğunuz için mi yoksa güçlü olduğunuz için mi size ilgi göstermesi sizi daha çok rahatsız eder?

Biz kadınlar genelde güzel olduğumuz için ilgi görmekten rahatsız olmayız. Hatta karşımızdaki erkeğin bizi beğenmesi önemlidir. Bizi güzel bulmayan erkeği kendimizi yeterli hissetmediğimiz için zaten biz istemeyiz. Güçlü olduğumuz zaman bunun icin bize yönelen erkekleri ise genelde itici buluruz. Sizde durum nasıl oluyor peki?

Beyler, bir kızın sizi yakışıklı olduğunuz için mi yoksa güçlü olduğunuz için mi size ilgi göstermesi sizi daha çok rahatsız eder?
Cevapla