
Bence imkansız çünkü öyle çiftlere hiç denk gelemedim 💔
Keyifli geceler nasılsınız bakalım 🙂

Bence imkansız çünkü öyle çiftlere hiç denk gelemedim 💔
Keyifli geceler nasılsınız bakalım 🙂
tamamlanmak için bir insana ihtiyacın olmamalı bu senin yarım biri olduğun anlamına gelir bu da ilişki yürütebilecek biri olmanı engeller bu biraz lider olduğun için insanlar sana saygı duymaz insanlar sana saygı duyarsa o zaman lider olabilirsin gibi bi olay
Yanlış anlamayın ama yap-boz parçası ya da işleyen çoklu çark gibi tamamlaması gereken parçalar değil eşler, sevgililer veya flörtler. Benzer olmak veyahut bir çok ortak noktalar , ilgi alanları çok daha uzun yürüyen durumu beraberinde getiriyor bence.
Valla onu bunu bilmem de, tek bir şey söyleyebilirim bu konuda: ''ALLAH İYİ İNSANLARA DENK GETİRSİN, İYİ İNSANLARLA KARŞILAŞTIRSIN!''
Tek dileğim beni tamamlayacak bir kadın inşaallah olur 😊 senin içinde dua ederim 🙏
😊😊🙏🙏🙏 dualarım seninle
😊😊😊
Cevap
48Cevap
İmkansız diye bir şey yok aslında çünkü genelde bir taraf seviyor diğer tarafta ego yapıyor.
Bu zamanda zor gibi gözüküyor
İmkansız. Ben yıllardır bekliyorum
İmkansız diye birsey yok aslında insanlar gerçekten aradiklarinda birbirini buluyorlar bunun için kadınlar biraz ahırın kapısından uzak durup her öküze şans vermiycek erkeklerde her gördüğü kadına cinsel obje gibi yaklasmiycak emin olun aynı kriterlerde insanlar o zaman bir birini daha çabuk bulur
Doğruyu bulana kadar o kadar yanlış yapıyoruz ki tükene tükene doğru kişiye hiç kalmıyoruz.
Bütünümüz değil posamız karşılaşıyor. Akşam pazarından toplanan çürük çarıkla ne kadar yemek yapılırsa bizden kalanla o kadar mutlu olabiliyoruz
Aslında imkansiz değilde denk gelmiyor o tarz insanlar birbirine
Birbirine çok iyi gelecek insanlar, birbiri ile teğet geçip, yaşam enerjilerini tüketecek insanların önünde duraklıyorlar çokça. Hayatta böyle bir şey.
İlişkiye kendi eksikliğini tamamlamak için başlamak sağlıksız bir durumdur. İki eksik insandan sağlıklı bir ilişki çıkmaz. Tarafların kişisel gelişimini tamamladığı, kendilerine ait hayatları olduğu ve bunun yanında ortak bir gelecek düşündükleri ilişkiler daha sağlam ve sağlıklıdır. İnsanlar hayatlarına birini dahil ederken bu temel özelliklere dikkat ederse, günümüzdeki çoğu saplantılı, takıntılı ve sorunlu ilişkiden kurtuluruz.
Yooo değil önemli olan o insanı bulabilmek ama zor işte sağın yalan solun yalan nankorlukte cabası yani kısacası bulmak denk gelmesi önemli şansına artık bana denk gelmedi nankor buldu beni hayatını mahvetti.
Elbette ki imkansiz degil, umudunuzu yitirmeden inanmaya devam edin.
Elbet birgun karsiniza sizi tamamlayacak butun yapacak biri cikar
Aslında imkansız değil. Sadece insanlar birbirini olduğu gibi kabul etse, anlayış ve dürüst davransa ilişki dünyanın en uzun gökdeleni olur. 😉
kadınlar kendilerini seven değil kullanana aldatan önemsemeyen şiddet uygulayan erkekleri tercih ederler
Yap bozun 1 parçası eksikse tamamlıyamazsın 🥹
Neyse ki eksik değil
İmkansız değil kardeşim 6 yıldır öyleydik sonrası malum ama işte 😂
İşte bu, dünyada cenneti yaşamak gibi bir şey olurdu.
Valla efendim bahsettiğiniz gibi var ama sayıları çok fazla değil maalesef
Hayır, imkansız değil. şu an öyle bir ilişkinin içindeyim...
İmkansız kelimesinin içinde bile imkan varsa imkansız değil.
Ah, umut fakirin ekmeği işte 🌿
İmkansız degil ama zor dusunsene iyi iyiye kotu kotuye dusuyor.
Belki çok nadir. Genelde hayat dersi için hep olmadık kişiler karşımıza çıkıyor.
Düşün çok istekli güzel bir kadına ayda yılda yaklaşan bir adam, centilmen, değer veren ve seks isteyen bir adama da uykum var, başım ağrıyor diyen uyudun biri düşüyor. ya da sürekli kapris yapan ve bir çocuk yapınca kendini iyi bir seks hayatı var zanneden biri.
Çok zor, ancak şiirlerde ve hayallerde oluyor.
Bilemezsin, bilemeyiz belkide denk geldin/k ama fark edemedin/k.
Yani biraz zor çünkü herkesin istekleri farkli
Gönül kimdeyse onu diğer yarısı sanıyor.
İmkansız.
O imkansızın peşindeyim ne demişler Türk'e imkansız de ve otur izle 😉
Ne demiş Yaşar Kemal;
"O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın p**çine kaldık.”
Gayet mümkün bir olay bana göre
Genelde öyle oluyor. Birbirine ters iki insan bir araya geliyor
Yoo değil 😂 maksat gıcıklık olsun
35 yaşındayım. Kesinlikle imkansız olduğuna inanırdım. Taa ki onunla tanışana kadar...
Gerçek olan Her sevgi iki insanı birbirine tamamlar 🧐
Boş insanlar doldu bu dünya imkansız gibi bi bir şey masum temiz insanlara denk gelmek.
Bence bir araya gelebilirler...
Milyonda bir artık umudu kestim bende
genelde öyle oluyor
Imkansiz, ikisi de baska hayaller kurar cunku
Kader kısmet işleri
Cümle o kadar doğru ki😐
İmkansız değil ama zor
İmkanlı
İmkansız değil ama biraz zor
İnşallah bir gün oda mümkün olacaktır
İmkansız deyil fakat çok zor, büyük şans gerekiyot
Benimde hiç umudum yok. İyi geceler
Bazen imkansız olabiliyor
İmkansız değil de zor
Öyle bir insan yok, kimse melek değil
Aynen öyle dünyanın kanunu bu heralde
İmkansız olan tek şey ölüme çaredir.
Artık imkansız diye düşünüyorum
Annemle babam
inanmıyorum artık
Kaldı mı böyle bir şey
İmkansız hiç bir şey yoktur
Kader kısmet çok da şey yapmamak lazım 😂
Öyle galiba
Resim çok haklı
İmkansız demeyelim de zor diyelim
hayır değil
İmkansız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?