Flortume nasılsın canim yazdim sinirliyim ne var yazdi?

Bi kere de ben yazayim dedim napiyosun canim yazdım sinirliyim müsait değilim ne oldu azra yazmış belli birseye sinirlenmis twitterda da iste sinirli olduğu ile ilgili paylasim yapmis ama bana olan tavri moralimi cok bozdu sonra da bu tepki ne bi küfür etmedigin kaldi yazdim müsait değilim yazdi sinirliyim yazdı bende görüldü attim ama sabahtan beri cevrimici dönmedi bana sizce aksam tekrar yazmali miyim işte çalışıyor su an gece çıkıyor ama bütün gun cevrimici nasıl oluyor anlamıyorum normalde her sabah gunaydin yazar bugun yazmadı diye ben yazayım dedim gördüğüm muameleye bak ya dünde yazdığım seye görüldü atti umursamadi trip attığımı ona ragmen napiyosun canim yazdjm

Flortume nasılsın canim yazdim sinirliyim ne var yazdi?
Cevapla