Kızların özellikle doktor erkekleri ayarttığı doğru mu?

Öyle şeyler var ki çevreden kızların doktor sevgili için neredeyse... Özellikle hasta yakınları hastalar asılıyormuş. Çok garip gerçekten. Doktorun kafasını kaşıyacak hali yok. Nedir bu doktor olayı? Ne özellikleri var? Doktor olsun iyi kazansın hemde bana baksın kafasında mısınız? Ya da doktor sevgili bulayım parasını yiyeyim falan? Hemşireler özellikle doktor erkeklerin peşinde hatta bunun için şey bile yapıyorlarmış... siz neler duyuyorsunuz çevreden?

Kızların özellikle doktor erkekleri ayarttığı doğru mu?
Cevapla