Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Bosanip 22 yasindaki cocukla hayatimi birlestirmeli miyim?
Ben kocamdan 1 senedir ayriyim fakat daha bosanmadik ve gorusuyoruz cocuk icin o hala beni sevdigini soylesede yaptigim hatadan oturu benimle tekrar birlesemycegni soyledi mahkeme de surekli uzuyor. Su an hayatimda biri var 22 yasinda bi cocuk kendisi komando olarak askerlik yapiyo beni cocugumla beraber kabul ettigini soyluyor. Kendisi akrabam yariyolda beni birakmiycagini bilsemse bekar ve annesiz buyumus bi insanin hem benim hem cocugunun sorumlulugunu alabilcgine pek inanmiyorum sizce ne yapmaliyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ne hatası yaptın da kocan kabullenemiyor? Aldattın mı?
Reelden aldatmadim sadece sahte hesaptan dolandirdim baskasini oda bunu yakaladi
22 yasında görüştüğün kişi senden çok olmasa da küçük. Dediğin gibi ilerde çocuğunla ilgili sorun yasatabilir. Su an kanı hızlı atıyor ama ileride sana sorun olacaktr. Bence boşanma bitince zaten rahatlarsın, başka insanlar çıkacaktr karsına.. kocan biliyor mu onunla görüştüğünü
Kocam onu akrabam olarak biliyo ve beni kocam affetse bu cocuklada bi gelecek dusunmem. Bu cocuk sevgisiz buyusede asiri ilgili bana ojeme kadar sursede ben yinede kavga ettigim kocami ariyorum her gece aglasamda ona gururuna yediremiyo bseyleri..
O zaman kocana kendini affettirmeye çalışsana, daha ayrılmadan 22 yasındaki bu cocukla takılmakta nedir? Bunu kocan duysa hiç geri dönmez sana ve hala akıllanmamışsın
Cocuk kendi kendime gonul bagladi 3 gece onlarda yattim diye kocam saniyo kendini ve asker diye ona kaba konusmak istemiyorum annesiz buyudu
İstediğini yap senin hayatın.. kaba konusmadan ayrılabilirsin
İlk işin kocandan boşanmak olsun sonra çocukla görüş
Sen kaç yaşındasın ve çocuğun kaç yasında?
Ben 28 yasindayim cocugum 3 yasinda
Gayet mantıklı hareket edebilecek bir yaştasın ve sende farkındasın 22 yaşındaki birinin bu sorumluluğu taşıyamayacağını. Mesele senin çocuğunun olması da değil, mesele henüz onun çocuk olması. Birkaç yıl sonra pişman olacaği çok net. Kararını ona göre ver, bir de 22 yasında o çocuğu bir kaçış olarak görmüşsün hani mecburi istikamet olmuş sende yoksa pekde önemi yok senin için öyle duruyor. Eşinle problemin seni ilgilendirir ama boşacaksan o çocuğa bel bağlama. Kendi başının çaresine bak çünkü o çocuklada çok sürmez ilişkiniz.
Ben o cocuga herseyi anlattim kendisi israrla bosan diyo benim esimi hala sevdigimide biliyo ben ztn onunla hemen evlilik dusunmuyorum. Kendisi bana sarilmak olsun beraber konusmanin kendisine iyi geldigini soyluyo surekli askerde kendini eksik hissetmesin diye her gun konusuyorm ama umit verdim diyede pisman oluyorum cocuk her sekilde bana ben sana yeterim desede ona bu agir yuku veremem dye dusunuyorum
Ona yaşının verdiği o fazla enerjiden kaynaklı mantıklı davranamıyor bir de kendin diyosun annesiz büyümüş diye onun psikolojik olarak doğru karar verdiğini düşünmüyorum. Birde henüz boşanmadın ve eşini sevdiğini söylüyorsun ama o çocukla bir yakınlık kurmuşsun sende ne yaptığını bilmiyorsun. Birini severken başkasıyla olamazsın, karşındaki de birini seviyosa yine onunla olamazsın sizin mantıklı hiçbir yanınız yok. Bence çocuğa daha fazla ümit verme kendi yolunu çiz tabi yinede nasıl yaparsın bilmiyorum ama o çocuğun gün gelip seni bırakması kaçınılmaz bi son. Bunu düşünerek hesapla.
Beni birakmasi soz konusu olamaz kendisine annesymis gibi davranmasamda sanirim benden oyle bi yakinlik gordu ona sevkat vermemi sevdi belkide bilemiyorum
Benimi kandırıyosun yoksa kendinimi? Kocan sana geri dönüşü yok demiş boşanmak üzeresiniz ama hala seni sevdiğini söylüyorsun, bu çocuğada beni bırakması söz konusu değil diyosun sencede kendini fazla abartmıyomusun? Kocanla evliyken ve sevdiğini söylerken gidip çocukla yakınlaşmışsın sonra geçip çocuk kendi kendine gelin güvey olmuş gibi davranıyosun. Ne kocana ne de o çocuğa zaten hiçbir şey olmaz ben senin iyiliğin için uyardım ama anlamayacaksın. 3 seneden fazla sürmez o çocuğun seni şutlaması. 25-26 olsun gözü seni mi görecek görürsün ozaman tatlım. Bak 27 yasındasın kocan varken başkalarıyla yakınlık kurabiliyosun ama o çocuk için yapmaz diyosun kendin yaparken kimse için bu kadar emin olmamalısın.