Konuşmuyoruz daha ama hala takipleşiyoruz ve hikayeme sürekli bakıyor.
Daha unutmadı mı beni hala hoşlanıyormudur? Benim yazmamı bekliyormudur?
Daha unutmadı mı beni hala hoşlanıyormudur? Benim yazmamı bekliyormudur?
Hiç sanmıyorum öylesine de tutuyor olabilir bu davranışa anlam yüklemek doğru değil belki sadece karşılıklı takip olduğu içindir olsaydı olurdu zaten bir başkasına şans tanı
Cevap
0Cevap
Neden takipten çıksın ki böyle şeyler ergen şeyleri bana göre tamam denemissiniz olmamış çıkarması daha saçma olur
dikkat çekmek istemiyoruz merak ettiğin buysa
Anlamadım?
onunla takipleşmiyoruz mesajlaşıyoruz. onun itibarını zedelemek istemiyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?