Bir erkek bir kızla konuşmayı kestikten sonra neden hala istagram da takip eder?

Konuşmuyoruz daha ama hala takipleşiyoruz ve hikayeme sürekli bakıyor.
Daha unutmadı mı beni hala hoşlanıyormudur? Benim yazmamı bekliyormudur?
Bir erkek bir kızla konuşmayı kestikten sonra neden hala istagram da takip eder?
Cevapla