Nişanlimla bir sure konusmama karari aldim detayi okur musun?

Yasamamamiz seyler yasadik. Onu gormek istemiyorum belli bi sure. Ona bunu soyledim. Bi sure yalniz birak beni dedim. ve heryerden engelledim. Iyi mi yaptim kotu mu yaptim bilmiyorum. Ama onunla iletisimdeyken de yaptigimiz yanlislari yuzune vurup vurup onu uzmek de istemiyodum.
Güncellemeler
+1 yıl
Sabah bi iki kere aramis. Cagri kaydinda gordum. Daha da ses soluk cikmadi. Sizce engellerimi kaldirmami bekliyor olabilir mi
Nişanlimla bir sure konusmama karari aldim detayi okur musun?
Cevapla