Hic görmediğim biri icin ağlamak büyük bir sorun mu?

Sanaldan tanıdığım biri için ağladım ve çok üzüldüm ayrıldık diye sizce çok mu rahatsız bir psikolojiye sahibim

Hic görmediğim biri icin ağlamak büyük bir sorun mu?
Cevapla