Erkeğin baya büyük olması daha büyük avantaj mı sizce?

Çevremde bir kaç tane adamın büyük olduğu çift var büyükten kastım 10 yaş üstü 20 yaş fark olanda var ve hepsinin kocası çok daha anlayışlı kadınlar ev temizliği yapmıyor adamlar yapıyor yemeği adamlar işten gelip yapıyorlar ayrıca kadına daha fazla değer veriyorlar. Yaşları yakın çiftlerde bu anlayış ve sevgi yok. Adamın baya büyük olması daha mı iyi bu konularda sizce?

Erkeğin baya büyük olması daha büyük avantaj mı sizce?
Cevapla