Beyler bir kızla konuşmayı neden kesersiniz? Taktik mi?

Birisi vardı, benden hoslanıyordu hatta kıskanıyordu bile beni. İnstagramımı aldı, sohbet etmeye başladık. En son bu gün konuştuk, sohbet ortasında mesajımı beğenip görüldü attı saatlerce yazmadı, aktifti. Bir kere de mesaj atıp çekmiş. Hala aktif ama yazmıyor. Cok a*ptalca bir durum, amacı ne? Neden kesersiniz konuşmayı?
Beyler bir kızla konuşmayı neden kesersiniz? Taktik mi?
Cevapla