Ben kapalıyım ve temas konusunda sinirliyim o yüzden merak ediyorum biraz da, diğer kapalı kızlar nasıl ya da ben mi çok çizgileri olan birisi miyim diye.
Kapalılar daha beter demeyin birkaç kapalı kız üzerinden genelleme yapacaklar yazmasın
Ben kapalıyım ve temas konusunda sinirliyim o yüzden merak ediyorum biraz da, diğer kapalı kızlar nasıl ya da ben mi çok çizgileri olan birisi miyim diye.
Kapalılar daha beter demeyin birkaç kapalı kız üzerinden genelleme yapacaklar yazmasın
Sıfır tane oldu. Olsun istedim mi evet istedim ama o kadar uzak durarak birini sevemem. Ona yakın olursam da onun giyinişine hakaret ettim gibi hissederim o yüzden de kapalı kadından uzak durdum. Ama özellikle modern anlamda kapalı olanlar bana ayrı bir çekici geliyor.
Anladim
Teşekkür ederim yorum için
Rica ederim. Güzel bir gece diliyorum 🌸
Evet bu konu çok önemli kapalı veyza açık kız veya erkek fark etmez temas etmek istiyorsa izin almak zorunda ben açık bir kızım ve saçımla sevmek için oynamak isteyen bir erkekten rahatsız oluyorum bazıları öğretim der bazılar elimi tutmaya çalışır ve ben bundan rahatsız olan kız ve erkek çok fazla gördüm bazı canım kızlarda aynı şekilde erkeklere rahatça temes ediyor tamam benimde birkaç hatam oldu erkeklere karşı ama ben korktuğum için reflek olarak koluna tutunmuşumdur o kadar bir erkek bu kadarını yapsa bu benim için sorun olmaz aman neyse a kapalı arkadaşlarımdan çoğu ilişkiye bu yüzden karşı aslında diyor eğer elimi tutmak isterse ben bunu nasıl yapayım bu kararıma saygı duyar ı falan diyen çok arkadaşım var
Valla sizin gibi düzgün kızlar kalmışsa helal olsun yıllardır aradığım insan tipi ya çok güzel düşünüyorsun yolundan sapma karşına düzgün adam gibi birleri çıkar umarım
İnşallah amin bol bol çok çok amin adam gibi adam olsun ama adam olsun işte her türlü mutlu yaşanır adam olduktan sonra
😂 aynen öyle bana da dua et lütfen bende istiyorum çünkü düzgün bir kız bu yüzden sevgilim bile olmadı hiç düzgün kız var mı yaa tanıdığın falan 😂
Tanıdığım birsürü düzgün kız var ama öyle olmaz bu işler kader birse zaten karşılaşırsın bunu unutma
Çok güzel düşünüyorsun yorumun için çok teşekkür ederim, Ben de aynı sekild eo kapalı arkadaşların gibi düşündüğüm için uzak duruyorum ilişkiden.
Umarım karşına dilediğin gibi ve senin gibi düşünen birisi çıkar
Amin inşallah benim gibi sizin gibi bizim gibi düşünenler için inşallah erkekler saygı duyar bize
Biliyorum tabiki kader kısmet vs bunlara inanırım inançlı biriyim ben teşekkür ederim kısa da olsa hem muhabbet için hemde senin gibi kızların kaldığını bana gösterdiğin için bana gelirsek bilmiyorum zor karışma benim gibi biri çıkar mı benim beklentim yok zaten beni sevsin değer versin yeter ya benim o konuda umudum yok ama aşka sevgiye pek inancım kalmadı senin karşına umarım düzgün insanlar çıkar seni mutlu edecek kişiler sohbet için sağol konuşmak istersen yine yazarsın iyi geceler
İnşallah öyle olur
Adam olmakdan soguttunuz bizi kızlar pç it kopuk olmak istiyoruz artık
Çoğul ifade kullanma ben insan yüzü m görüşümde insanlara bile yapıcam ve daha milyon tane kız vardır bazı kızlar da kötü bazı erkeklerde iyi insanlar da var kötü de bu yüzden öyle deme lütfen
Kime cevaptı bu? 😂
Sabırsızbrad 😅
😂 heee haklısın o zaman dediklerinde
bugüne kadar iki tane kapalı kızla muhabbetim oldu, birisi çok düzgün bi insandı kafalarımız da uyuşuyodu ancak hayat tarzlarımız farklı olduğu için yürümedi. diğeriyle ise temasın her türlüsünü yaşadım
Hayat tatzlari neden uyumuyordu
kız kapalı, dindar birisi. ben ise alkol kullanan, gece hayatı olan, agnostik biriyim
Ayy anladım
bir tanesiyle görüştüm elini bile tutturmadı, daha türbanlı sevgili yapmam. arkadaş millet ilk buluşmada seks yapar, biz elini tutamıyoruz olaya bakar mısın el tutmakta ne var yani aşırı saçma.
O zaman kendin gibi birini bulacaksın
kendim gibi birini arıyorum zaten, senin fikrine ihtiyacım yok ayrıca :)
Senin beynin var mı ki ihtiyacı olsun
Yürü
az türbanı açta beyne oksijen gitsin ruh hastası millete saldırıp durma.
Aynen beyine oksijen kafadan giriyor :d sen ağzını çok ayırmaktannn fazla oksijen yemişsin
sen burundan çekemiyorsun ondan dedim
Cevap
17Cevap
Senin hiç oldu mu sevgilin benim bırak kapalıyı sevgilim olmadı ben yapmıyom öyle sevgili şey kafası var bende düzgün edepli vs biri bulup ki kapalı olmasını da isterim mutlu bir yuva kurmak ama böyle insan kaldı mı acaba merak ediyorum
Oldu ama olmadı gibi
O nasıl oldu temas istedi herhalde sende olmaz vs diye bitti öyle mi
Ben baştan kestirmistimmmm kabul eder gibi olmuştu ama zaten sehirdisindaydi , bazı nedenlerden dolayı buluşmadan ayrildik
Hmm anladım umarım karşına düzgün birisi çıkar nasıl biri arıyorsun yani evlilik düşüncen var mı yaşın kaç
23üm tüm güzel şeyleri istiyorum herkes gjjbi
Evlilik düşüncem var ama hqzir değilim ilerde belki uygun kişi cikarsa
İnşallah çıkar karşına merak etme dua et hayırlı olanı Allah verir sana yaşın da daha genç acele etme hazır olunca dediğin gibi
Tesekkur ederjm amin gönlümüzce olsun ger şey:)
Amin inşallah dua edersen banda et bari 😂
Ahaha tamam sen de :)
Merak etme bende o iş aklımdasın hadi iyi geceler sohbet için teşekkür ederim
zamanla illa birşeyler yaşanıyor. Ancak birbirine güvendikten tanıdıktan sonra oluyor. Sen biraz daha açık olabilir misin merak ettiğin nedir
El ele tutusmaya bile sıcak bakamıyorum
Sevgiliyi kastediyorum
Dinini yaşayan insanlar temas konusunda seninle aynı çizgiye sahip sadece kapalılık ile sınırlı degil
Ben kapalı olduğum için kapalılar sordum din konusunu katmadim
Çocukmusun sen
Açık olupda temasa karşı olanlarda var
Arkadaşım konumuz açıklar değil din dedegoll kapalılar ve temaasss. Konu dışına çıkma
Arkadaşım kapalı olupta herkesin aynı olmasını bekleyemeyiz sonuçta karakter farkı var insanlarda kapalılık sade kalıyor böylesyse her insan bir degil temas edenlerde var etmeyenler de var
Yahu ben de tecrübeleri öğrenmek için sordum soruyu, herkesin aynı olmasını beklesem ne diye böyle bir soru sorayim
Aferin hep böyle ol kesin net olduğunu belirt bu zamanda kimseye güven olmaz uçurumun kenarında olan hemen Uçuruma yuvarlanabilir
Bı tane oldu 1.5yillik ilişkimiz vardı baya temas bagimlisiydi olur olmadık yerlerde öperdi satılırdı cinsel hayatınızda vardı onunla
1 kapalı sevgilim oldu, öpüşmedik ama göğsünü kalçasını elledim. Kıyafetle fotoğraf atardık.
Sen ne kadar sınırlısın, sınırın nereye kadar
Karım kapalı ve onunla seximiz dillere destan olur. Hatta daha yeni pertini çıkardım
Bizim okulda vardı bir tane çocuğun kucağına oturuyor du öpüşüyordu pislikler okulda yapıyordu i
sen fazla gericisin :)
Senden daha ileri olabilirim
Aynen yüzüme de kimse demez böyle şeyler niyeyse ;d
Hep böyle klavye arkasi
Senin sapık hemcinslerim yüzünden gizli soruyorum.
Önemli olan reelde beni görüp tanıdığın şekilde söyleme cesaretini gösterebilmek.
Böyle olmaz
Sen kaybol sorumdan, kaybolmazsan ben kaybedeceğim seni korkma
Seviyesiz , senin gibileri çevremde bile dolastirmam.
Devam edersen göreceksin zırlamayı sen
Yobaz olan senin kıt beynin , çirkef olan da leş hakaretlerin , e bunlarla da zaten iticisin
Kendi niteliklerini başkasına yapıştırmaya vazgeç.
Senin seviyene düşemeyecegm
Çingene mahallesinde büyümüşsün belli.
Boş üstüne boşş.
Benim keyfimin altindasin şu an hala ayak yapiyosun 🤣
Ahaha içli dislisin anlaşılan kafayı bozmuşsun belli
:)
Şu kapalı açık takıntısını geçin ya
Takıntılı değilim normal soru sordum , bu bir hayat görüşü neden anormal bir şey sormuştum gibi davraniyorsun
Karşılaştırma yapmadim farkindaysan
Pki
Bi kapalı sevgilim vardı çok ateşliydi 😊
Oldu karslikli saygı sevgi muhabbet çerçevesinde
Hiç olmadı. Ama kapalı bir FB m oldu :))
3 tane oldu full temas
Hiç olmadı
Hiç olmadı maalesef
Neden maalesef
çekici gelmiyor benim için potansiyel bir hedef değil tercih meselesi :)
Himm pekala
Selam taktik versne
Ne taktigi
Gızlısb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?