Ya bak bilmemnesine bilmem ne yaptığım evrende taa şansıma edeyim. Sevgilim yokken ne instada, ne bir zıkkımda tık yoktu, yaprak kıpırdamıyordu sevgilim oldu rüzgarlar esmeye başladı bir an. Ben böyle şansın taa bak çok sinirliyim bak mantıklı değilim aklı selim insan cevap versin lütfen plan yapıldı ama arkadaşı erkek diyim mi, napim? Sevgili olalı 100 defa sırf bir erkek dolayısıyla kavga etmesek bile atıştık. (ben değil karşı taraftaki insanlar yazdı bu arada bok atmayın çamur atarım) sadece bilmiyorum işte
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek arkadaşı derken normal arkadaşı yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yuz verme kizim normal bi bulusma olucak komik misin😄
Ya öncelikle komik biriyim normalde hani ama son zamanlarda sırf bir erkek dolayısıyla kavga etmesek bile atıştık dün beni karşılıksız seven kişi beni Bi şekilde buldu konuşmaya çalıştı falan hani kendisi hiç bir kızla muhatap bile olmadı böyle karşıma çıkmadı bilmiyorum of ya
kasilma bu kadar ya bak her seyi de haber verirsen devamini ister kiskanclik artar paranoyak olursunuz ahsshsh
Yok zaten bazen özelikle dolaylı yollardan kıskandırıp çılgına dönmesini izleyip sonra da yumuşatıyorum ama abarttım son zamanlarda haklı çıkacak konu bulamadım diyelim tmtkt
Tabiki söyle. Onlar öpüşürken canın çeker
A*mcık kafalı sevgili değiller akkk
Söyle bence sevgilim anlayıslı biriyse
Ne olacak ki, neden aöyleyesin
güven sorununuzmu var
Hayır yok ama hoşuna gitmeyecektir o öyle karşı cinsle muhatap olmadı hiç.
söyle huzursızluk olmasın