Arkadaşım beni buluşmaya çağırdı fakat yanında erkek arkadaşı da var. Sevgilime söylemeli miyim?

Ya bak bilmemnesine bilmem ne yaptığım evrende taa şansıma edeyim. Sevgilim yokken ne instada, ne bir zıkkımda tık yoktu, yaprak kıpırdamıyordu sevgilim oldu rüzgarlar esmeye başladı bir an. Ben böyle şansın taa bak çok sinirliyim bak mantıklı değilim aklı selim insan cevap versin lütfen plan yapıldı ama arkadaşı erkek diyim mi, napim? Sevgili olalı 100 defa sırf bir erkek dolayısıyla kavga etmesek bile atıştık. (ben değil karşı taraftaki insanlar yazdı bu arada bok atmayın çamur atarım) sadece bilmiyorum işte
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek arkadaşı derken normal arkadaşı yani
Arkadaşım beni buluşmaya çağırdı fakat yanında erkek arkadaşı da var. Sevgilime söylemeli miyim?
Cevapla