Güncellemeler
+1 yıl
Eşimle sorunumuzu hallettik. Kendisi işten gelince sofrayı kurmama yardım ediyor bend3 yemekleri eksiksiz yapıyorum
Eşim bu gün işten geldi. Bende pilavı yapıyordum bana aşkım ben işten geldiğimde yemekler hazır olsa çok mutlu olurum çok açıkıyorum dedi bende elimden geleni yapıyorum bende sen işten gelip bana salata yardım et beraber sofra kuralım istiyorum dedim. Yoruluyorum yemek yemeden kendime gelemem dedi bende yoruluyorum akşama kadar hemde senin yarı gücündeyim dedim sizce ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Açikçasi eşin gayet haklı senin ondan yardim beklemen yanliş. Sen yorulsan bile eşin kadar yorulamazsin evde tek başinasin o bu sıcakta disarida calişiyor ayrica gayet kibar bir dille açiklamiş sana durumu. Baskasi olsa o açlikla sinirlenebilir senin sözüne. Belki kabul etmiyceksin egonun hoşuna gitmeyecek ama durum bu
Eşim kadar yorulamaz mıyım? Erkeklerin gücünün kadınların gücünden.5 kat fazla olduğunu biliyor musun? O galeride masa başı işte ben 2 çocuk onların kursları. Ödevleri evin işi yemeği ütüsü.. canım çıkıyor. Bebeğim daha 4 aylık. Yapmayın ya. {
Kardesim sende açiklamaya düzgün yazsana bak herkes aynisini anlamiş 2 çocuk da var yazsan herkes ona göre cevap verirdi. O zaman haklisin sana yardim etmeli
Yani. Bizden daha güçlü ler ama işe gelince kaypak bu erkekler
Gayet güzel bir dille söylemiş hazırla sende erkenden adam yorgun geliyor hâlâ yemekte yardım etsin istiyosun
Bende yoruluyorum. kemiklerim ağrıyor iki çoçuk
Var birde o da erkek benden güçlü bie zahmet etsin
Çalışmıyorsan işin kolay demiyorum ama erken yap ne olacak
Hayat müşterek olmalı birlikte yapılırsa güzel olur hersey
mutluluklar tebrikler olgun insanlarmışsınız
3 altın kuralı kullan köpek et sonrası malum aldatılırsın uygulamazsan hadı ıyı gunler
Yaparım bir mangal hiç karımı uzemem işte bizim gibi erkekler kaybetmeye mahkum ⚔️🚬
Tr kızı gün evde oturup yoruluyor vay be
Sabah 7 de kalkıp spora gidiyorum. 9 da gelip eşime kahvaltı koyuyorum. O gidiyor evi topla ortalığı topla kahvaltıyı topla. Öğlen oluyor. Kızımı yabancı dil kursuna götürüyorum. Geceleri susmayan 4 aylık bebeğim var. Birde. Uyku haram. Kızımı alıyorum eve geliyorum. Yemek onların ödevleri onların ilgisi. Birinin memesi birisin çişi giysisi. Akşam oluyor mutfağa atıyorum yemek yap 3 çeşit. Sonra softa kur topla. Çay yap kue topla çamaşır yıka as ütüle. Herkes sen değil
Evi topla diyor sanki evde savaş çıkmış 5 saat onla uğraşıyorsun sabah 7dide spor gitmek yerine öğlen gidebilirsin senin dediklerin çok kolay şeyler düzgün anne olursan o çocuk gece uyutursun gündüz uyut uyut gece niye uyumuyor eğer anne olamayacaksan niye evlendin git sen çalış adam bakar eve sen rahat ol
Senin gibi bir kadınla evlenerek hata yapmış
Erkek gibi erkek eve getirdiği parayı kadın gibi kadın da eve yaptığı yemeği ihmal etmez.
Djjejdjrjkdkdkejdjdjrjrjrjrjjdjdjdjdjdjdjdjd
Gül sen yarım kadın erkek gibisin
Tüm gün evdeysen, yemek hazır olmalı.
Tüm gün evdeyim. kızımı bale kursuna götürüp yabancı dil kursuna götürüyorum.
Onlar hariç evdeyim. Kahvaltı birde küçük bebeğim var yazık
Bu senin gününü organize etme yeteneğine bağlı. Her zaman hazır olmaz tabi ki ama büyük ölçüde buna dikkat etmelisin.
O da gününü organize etsin ve evde bana yardımcı olsun
Ona alışkın değilse, yardım etmez
Bende sofrayı o saatte kurmaya alışık değilim. 😃
Ortak yolu bulacaksınız
Amaan adamın yiyeceği bi lokma yemek daha çok laf yemiş, siz kadınları mutlu etmek cidden zor
Bizde istiyoruz eşimiz o gücünü göstersin erkek adam iki şeyde yamulmaz
@iZMiRCiTY yani bu ablamız ev hanımı belli ki, tamam onun kölesi değil ama kadınlar cidden aşırı dert ediyo bu yemeği
Nasıl yaniiii açık ol
Yahu ev hanımıyım ama 4 yaşında bir kızım ve 4 aylık bir oğlum var. Uyku günde 5 saat bile uyuduğum olmuyor... Erkekğim daha güçlüyüm. Hepiniz başon6
Anlamıyoe musun
Ne diyon anlamadım erkek güçlü olur derken yatakta mı
Sapık or os pu evladı defol
Kocan gelmeden yemeği hazır etmelisin
O da bana yardım etmelş
Bune ya sinirlerim bozuldu djcjjdiejdff
Sana tatlı dille söylemiş. Hazırlasan nolur ki.
Yahu çocuğu işi evi anca yetişiyor
Ev hanımı mısınız?
Evet ama çoçuklarım az büyüsün işime hemen döbücem o kocamda o zaman bakıcı tutsun
Yani biraz daha anlayışlı olması gerekir
Konuşarak halledilmeyecek sorun olmamalı diye düşünüyorum yeterki insanca güzel tali bir dille konuşulsun mutluluklar dilerim
Turk erkegi ya
Adam akılı konuş kocanla sana yardım etmesi lazım