Özel bir seyler yasayinca sevdiginizle, baskasina anlatiyor musunuz?

Ben erkeklerin hep anlattığını düşünüyorum, kızları derler ama ben çok ketumum ağzımı açmam kavgalı bile olsak..

Bir defa moralim bozuk bir şekilde yatıyordum, annem noldu filan dedi biliyordu bizi ben de yok bir şey dedim ısrar etti onla bizim aramızda dedim soylemedim saçmalama dedi..

Dedim sen kocanla arandakileri anlatıyor musun, aynı şey mi dedi dedim evet aynı şey bizim özelimiz ve ben paylaşmak istemiyorum dedim. Akşamına kendi aramızda halletmistik ztn..

Ex oldu arkadaş o ayrı tabi 😀

Özel bir seyler yasayinca sevdiginizle, baskasina anlatiyor musunuz?
Cevapla