Erkek arkadaşınız var ve kahveden konu açıldı. Yapmam etmem dese ne yapardınız?

erkek arkadaşımla konuşurken kahveden konu açıldı. Arada yaparsın dedim yok dedi hiç yapmadım yapmam dedi. Bir kere benim için dedim yok dedi. Siz olsanız ne yaparıdnız. Biraz anormal değil mi bu. İnsan sevdiği için bi kahveyi çok görür mü. burada asıl sorun kahve çay değil hani...

Erkek arkadaşınız var ve kahveden konu açıldı. Yapmam etmem dese ne yapardınız?
Cevapla