Çalıştığınız ilk gün diye bu kadar az para verseler tekrar o işe gider misiniz?

2 yıldır hobi olarak fotoğraf çekiyorum. Dün akrabamız aracılığıyla bir düğün fotoğrafçısında denemek için işe gittim. Hiç güler yüzlü davranmadılar, seni beğendik vs demediler. Ve çıkışta 25 lira verdiler ya düşündükçe çıldırıyorum. Akşam 7'den gece 1'e kadar. Ki 2.30'ta eve geldim. 25 lira nedir ya. Siz olsanız tekrar gider miydiniz?
Çalıştığınız ilk gün diye bu kadar az para verseler tekrar o işe gider misiniz?
Cevapla