Kisa sure bile olsa gorustugunuz bulustugunuz kizlari biraktiktan sonra hayatinizin hicbir evresinde, saniyesinde hic hatirlamiyor musunuz? Hatirlayipta "napiyo acaba" diye bir merak duygusu ya da "istek atsam mi ya neyse kalsin" gibi hisler oluyor mu? Ya da birakan siz olsaniz bile size yazmasini beklemek ve istemek gibi bi duygunuz oluyor mu? Arkadaslarinizla toplandiginizda "ulan beni seviyodu napiyo acaba buldu mu birini" gibi muhabbetler donuyor mu? Yoksa sadece gercekten hic tanimamis gibi harbi unutuyor musunuz? Ayrica sizinle iletisime gecse heyecanlanir misiniz?
dediklerini yasiyorum
hatirlamam bile
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Olm kaç kere dicem size saçma sapan işler yapmayın diye. Biriniz bi halt ediyor hepimiz fırça yiyoruz. Kendinize gelin ve aklı başında kızları seçin
ayyy yaaaa cok komiksin gece gece kahkaha attim hahahahahahhaahhaha
Bazen aklıma gelenler oluyor. Şuanda olsa ne yapardım diye sorguladığım anlar oluyor.
sana aylar sonra mesaj atsa ve hala sevdigini soylese ne dusunurdun
İş işten geçtikten sonra kelimelerin pek bir anlamı kalmıyor dostum.
ama onu sen birakmistin. O hala seviyor ve tekrar geliyor. Hatali bir yani yok. Yine de etkilenmez miydib
Hayır.
Erkekler bırakınca suçlu kızlar bırakınca suçsuz mu oluyor
erkekler genelde sucludur
Erkek ya da kadın farketmez genelleme yapma herkes hata yapabilir duygusal düşünme
Ya bırakın bu mağdur edebiyatı ayaklarını bizide unutanlar oldu aga
kizlar unutmaz hemen
kızlar şeytanlaşır unutmaz
Benim adını yüzünü unuttuğum kişiler var birde düzenli stalk yaptıklarım
Erkek kız farketmez insan doğasında var ne kadar uzak kalırsan merak edilirsin.
Kıza göre değişir, bazıları hatırlanır, bazıları hatırlanmaz
Bir tanesi ile Uzak mesafeydi 1 ay falan konuştuk, şimdi benim şehre atanmış evine gidebilsem. Diye düşünüyorum
nerden aldin senin sehrine tasindiginin haberini
Instagram profiline yazmış
1 ay konusmaniza ragmen girip profilini kontrol ediyosun yaniii
iste duymak istedigim seylerr
pişman olmuyorum çünkü iki tarafta nasıl biteceğini bildiği bir ilişkiler yaşıyorum sorun olmuyor kimse üzülmüyor ne ben ne onlar
uzulmediklerini nerden biliyosun. ben hic umrumda degilmis gibi davranip her gun agladim. haberi bile yok. o da sen gibi uzulmedgimi saniyor sanirim
Ben bilirim
Hatirliyolar askim ama birakildiklarinda
askim keske birakma sansim olsaydi hdhskshd
Benimde hshdhwkdksjxsksksks
Ama baskasi tarafindan birakildiklarinda demek istemistim o zmn o beni birakmazdi diyip kendi biraktigini hatirliyor
Burcu o bu cocugun
ne**
ayy simdi anladim ne demek istedigini.. karma olayi gibi
basak burcu yaaa..
Valla basak uzman olmadigim bi erkek türü:////
Koç yengeç aslan olsa basardim kalayi sjxhksjzkss
hahahaha ya basaklar cok garip ben cozemiyorum bence uzmanlar bile kararsiz kalir
Kshdjhdkwhdksjdksjsks sen ne burcusun baby
koc askooo sennn
koclar unutmaaazzz..
Kovaaa askim çok sevdigim koç kadini yakinlarim varr
ayy yerim seni ya bizi uzen domuzcuklar dusunsun gercekten arada
Koç erkeği icime etti lütfen onunda edilsin 😿😿😿
ayyy pislik yaa gercekten umarim bi gun harika bi adamla karsilasirsin senin ayaklari yerden keser mutluluktab
Yaa yicem seni ins askim sende
😘😍
Bu arada ayni durumu yasamis olarak tavsiyem asla arkana dönüp bakma görsen göz ucuyla bakma ki it olsan kapında sende baska birini bul bak önüne
😘😘😘
Elbette hatırlıyorum 😌
sana aylar sonra mesaj atsa ve hala sevdigini soylese ne dusunurdun
İnanmam 🙂
ama o seni severken onu birakan sendin. O hala seni sevmeye devam etmis ve gururubdan don geri diyememis. Dayanamamis yazmis. Neden inanmiyosun.. bosta kaldigi icin dondugunu dusuneceksin di mi.. al iste ne yapacagim...
Bence de sende bitir aklında 🙂
Başlamadan bitirdiklerimiz sayılıyor mu? :d
evet hepsi dahill
o zaman günahım çok ben bi cehennem yapıp geliyom
atesin bol olsun demeyecegim yine de.. Allah affetsin seni kizlar affeder mi bilmem buraya bergenin sarkisini birakiyorum. Hangisi oldugunu sen anlarsin
Ben anlamam bergen dinlemedim hiç :d
Hatırlamıyoruz, olmuyorjz.
Aklıma bile gelmiyorlar :D
Birini hiç unutmuyorum. Sebebi var ama
nedir
+18 bişey
Anlatılmaz 😄
Ama istersen sana anlatıyım