Biraktiginiz kizlari hic hatirlamiyor musunuz? biraz bile pisman olmuyor musunuz ey erkek irki?

Kisa sure bile olsa gorustugunuz bulustugunuz kizlari biraktiktan sonra hayatinizin hicbir evresinde, saniyesinde hic hatirlamiyor musunuz? Hatirlayipta "napiyo acaba" diye bir merak duygusu ya da "istek atsam mi ya neyse kalsin" gibi hisler oluyor mu? Ya da birakan siz olsaniz bile size yazmasini beklemek ve istemek gibi bi duygunuz oluyor mu? Arkadaslarinizla toplandiginizda "ulan beni seviyodu napiyo acaba buldu mu birini" gibi muhabbetler donuyor mu? Yoksa sadece gercekten hic tanimamis gibi harbi unutuyor musunuz? Ayrica sizinle iletisime gecse heyecanlanir misiniz?
dediklerini yasiyorum
hatirlamam bile
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Biraktiginiz kizlari hic hatirlamiyor musunuz? biraz bile pisman olmuyor musunuz ey erkek irki?
Cevapla