Canım sıkılıyor ya ne vardı şimdi bi sevdiğimiz falan olsaydı vaktin nasıl geçtiğini bilmeseydik nerede bizde o şans?

Hala birileri yok hayatımda bazen çıldırma durumuna giriyorum çünkü bende herkesin yaşadığı şeyleri yaşamayı istiyorum artık ama nasip olmuyor, acaba çok istediğim için mi olmuyor?

Canım sıkılıyor ya ne vardı şimdi bi sevdiğimiz falan olsaydı vaktin nasıl geçtiğini bilmeseydik nerede bizde o şans?
Cevapla