Eşime hediye telefon aldım ama kaynanam laf ediyor. Ne yapmalıyım?

15 ve 13 yaşlarında 2 engelli kızımız var doğdukları günden beri eşim hiç bıkmadan usanmadan hep onlarla ilgilendi inanın benden daha çok ilgilendi kızlarla halende öyle yılardır okula götürüyor vs ama son 4-5 gündür hasta kızların fikriyle hediye telefon almaya karar verdik telefona 34 bin lira verdik ama Bunu kaynanam nerden duydu bilmiyorum geldi bana fırça attı yani utanmasa telefonu elimden alacak daha eşime vermedik haberi yok onun yıllardır başka çocuklarımız olmamasına rağmen eşim hiçbir sorun çıkarmadı hep kızlarla ilgilendi ona bi telefon almamız çok mu ne yapmalıyım kaynanamın bu davranışlarına karşı?
Güncellemeler
+1 yıl
38 yaşındayım
Eşime hediye telefon aldım ama kaynanam laf ediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla