
Onun için güneşin gazabından kavrulan o şehirde bile yaşarım sanırım 🙄

Onun için güneşin gazabından kavrulan o şehirde bile yaşarım sanırım 🙄
Sevgili olmak her şeyi paylaşmaktır. Uzak mesafede sevgililik olmaz. Sevgiliysek ya o benim şehrime, ya da ben onun şehrine taşınmamız gerekir. Evet mutlaka birlikte yaşananın bir yolu bulunmalı. Aksi durumda bu sevgililik değil sadece arkadaşlıktır. 😎
O şehirde kariyerime daha iyi bir pozisyonda ve maaşta devam edebilme ihtimalim varsa taşınırım yoksa karşı taraf taşınsın aldığım maaştan ve statümden kimse için vazgeçmem (büyük konuşmak gibi olmasın 🤣).
Eşim için mecburi onun yaşadığı semtte oturuyoruz.
Şimdi ki aklım olsa nişanlılık zamanında ne yapar ne eder kabul etmezdim burada oturmazdım evlenecek kızlara buradan duyurulur 🤣
Ben evimin olduğu şehirden ayrılamam sanırım. Allah mecbur etmesin. Tatile gidiyorum döndüğümde utanmasam yatıp yeri öpücem, öyle özlüyorum ajdjwjdje
Cevap
17Cevap
Sensiz bu şehrin anlamı yok, imkanım olsa tek saniye vakit kaybetmem ((
Olabilir Bursa Antalya dan çok daha iyidir çok sıcak🙄
Hiç kusura bakmasın ne kadar aşık olursam olayım Kanada’daki rahatlığı bırakıp da İstanbul’daki o keşmekeşin içine düşemem
Yaptık zamanında öyle bir şeyler 🤦♀️😂
Evet taşınırdım
Sevgi bunu gerektirir. O gelemiyorsa ben giderim. Ferakarlik gerekir:)
Sevgi emekti
Öyle bir durum olsaydı taşınırmıydım bilmiyorm çok seversem aşık olursam onun yaşadığı şehire atanmak için elimden geleni yapardım sanırım eğer sevdiğim istiyorsa onun için her fedakarlığı yaparım ya evet evet yaparım 🙂
Şartlara bağlı ama beraber olmak için iki tarafın da böyle tavizler verebilmesi gerek. Taşınırdım.
Sevgilim için değil ama eşim için evet..
Öğretmendir, memurdur atanmıştır.. Onu orada yalnız bırakacak değilim..
Ben özelde çalışıyorum. Bana her yerde ekmek var..
Neden olmasın ama sev olarak değil bir aile kurulacaksa olur o dediğin anca. Onun buraya gelmesini istemem ben zaten burdan çıkmak istiyorum yani olmaz
Yani şu an öyle bir şey yapamazdım. Ama ileride olduğu yere atanma durumum olursa taşınırdım.
Ve gerçekten de Adana o kadar sıcak mı aşırı merak ediyorum...🙃
Hayır, ailemi sevgilime değişip de başka şehire taşınmam. Eşim olsa söz konusu hadi neyse de sevgilim ise bunun mümkünatı yok
Onun şehri aslında benim de memleketim yani sorun olmaz. Ya da ortak bambaşka bir yerde de hayatımızı geçirebiliriz
Hayır ya, İstanbul gibi yerden gitmek her insanın harcı değil. Yarın bir gün çocuğum olsa İstanbul'da büyüsün isterim. Seviyorum bu şehri.
Valla 35 senelik hayat tecrübem der ki kimse öyle bir fedakarlık zahmettine değmez doğurduğumdan başka.. o bile bir yere kadar!
Erkek olan o. Madem beni seviyorsa o taşınsın. Yok öyle yağma. Erkek adam kadını ayağına çağırmaz!
Hayir. Gidip de bi dogu sehrine gitmem. O da benim yanima gelmek zorunda degil. Ortak bir yer belirleriz
Asla. Kurulu düzen çabucak oluşmuyor. Bu bana göre bencilliktir. İnsanlardan kendilerinden ödün vermemeli.
Sevgili uğruna hayatımı sehrimi değiştirmem. Evlilik olmadığı sürece o nereye ben oraya yapmam yani ondan da böyle bir şey beklemem
Bizim kurulu düzenimiz var yiğen.
Şaka bi yana benzer iş ve saçma sapan bir memleket değilse taşınırdım, buradan bunaldım çünkü
Sevgilimin şehrine taşınmam belki ama onun şehrine sayısız defalar gittim, yine giderim.
büyük konuşmayayım ama kendi şehrimde mutluyum
O benim istediğim şehirde yaşasın. Kuralı baştan koydum. 🤭 Tamam dedi...
Gerçekten seviyorsak birbirimizi neden olmasın.
İstediğim çalışma ve yaşam alanını oluşturursam evet.
Belki onunla güzel anılar biriktirmek için isterdim
Köyde falan yaşamıyorsa taşınırım ama sevgiliyle de olmaz, evleneceğim adam olmalı.
O istiyor diye değil de kendi isteklerime de uyuyorsa olabilir
Nikahınaaa alacaksaaa taşınmamam için bi neden yok 😅 ben biraz garanticiyim 🤷♀️
Yobazların insanların çok fazla bulunduğu şehirler hariç belki
Hayir tabikide, sonu belli olmayan birsey sonucta, ya ayrilirsan? Kaldin ayni sehirde🤣🤣🤣
Eğer ilerisini görüyorsam, gerçekten çok seviyorsam düşünebilirim.
başka şehirden kızla ne sevgilisi sorması ayıp?
@arzu111qq daha burnumun dibinde olanlarla ilgilenmez veya yürütebileceğimi düşünmezken bir de başka şehir de ki kızla da ne yürür ama haa, daha kol mesafemizdekilere güven olmazken ebesinin nikahında yaşayan bir kıza/oğlana güvenmek için de ya çok cesur ya da çok apt*l (ya da 2 si birden) olmak lazım
@arzu111qq eyvallah
Ben istediğim için o benim şehrime taşınabiliyorsa düşünülebilir, yoksa düşünülemez.
benim için şehir değiştirecek sevgili mi 🙄 hiç yaşamadım böyle bişey ama çok büyük bir jest bu
Değecek birisi ise neden olmasın?
Hangi il o 😂😂😂😂 güneşin gazabı
Hangi il
Banamı asiksin
Ülke değiştirebilirim ama her şey zamanında olmalıdır. Firsat denilen zamanında yakalamaktır. Fırsat kaçar..
Kanka çocuk Rusya da. Benim Moskovaya tasinmam zor ama o türkiyeye gelecek benim yanıma. Gidebilsem seve seve giderdim. Çünkü ona değer.. 💚
Evet tabiki orada daha mutlu olacak bir sebebim var sonuçta
Beni bulunduğum şehre bağlayan sevdiğim veya sevdiklerimdir yani taşınırdım
hiç rahatımı bozamam cok istiyorsa o gelsin taşınsın
O benim istedigim yerde yaşasın ben niye bilmedigkm yere onun arkasindan gidim ki
Sevgilim için hiç bişi yapmam
Dostum sen Adana'da yaşayamazsin ^^'
Tasinmam karamanda ne isim var
Hayır o benim olduğum şehre gelsin
Bilemedim ama olabilir
Yani sevgililik için değiştirmem evlilik belki
Güzel bir şehirse neden olmasın
Çok düşük bi ihtimal
Taşınmam çok istiyorsa kendi gelsin
Sevdiğim insan için yaparım bunu evet.
Sanmıyorum. Bir hayat kolay kurulmuyor
Olabilirdi seviyorsam ve imkanim varsa evet.
Neden olmasın, olabilir.
Benim evim, onun kalbi. Yapmadık mı? Sonuç...
İlerisi varsa bu ilişkinin olabilir
Sevgili için hayatımı değiştirmem
Evet taşınabilirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?