Erkekler merhaba, sizler genelde utangaç mısınızdır, kızların size açılmasını mı tercih edersiniz?

Erkekler genel anlamda, kızların kendilerine açılmasını mı tercih ederler? Yani kendileri değil de, kızların açılmasını daha mı iyi buluyorlar? Arkadaş olduğunuz bir kız, size hoşlandığını söylese ne hissederdiniz? Ya da kızlar nasıl açılabilmeli erkekten hoşlanıyorsa? Önerilerinizi bekliyorum.

Erkekler merhaba, sizler genelde utangaç mısınızdır, kızların size açılmasını mı tercih edersiniz?
Cevapla