Güncellemeler
+1 yıl
kızı duvara koydum baksanıza bir zaten o KS kullanmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
hayır onun güzel yüz hatlarına aldanmıycam
artık büyüdüm 22 yaşındayım okuluda bitirmek üzereyim işim evim herşeyim var sizce de artık birisiyle hayatımı paylaşmam mı lazım yoksa beklemeli miyim insan artık yalnız başına kalamıyor gerçektende çok zor oluyor bu
Kağannnn1 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Yani erkenden bu yola da girebilirsin, eğer gezeyim tozayım dersen de bekle derim çıkar illa ki karşına.
ya bilmiyorum yeterince gezip tozdum askerliği de aradan çıkartıp halletmeyi düşünüyorum bu işi
Ne güzel o zaman erkenden iyi bence bir yandan ileriki yaşlarda pek ciddi ilişki kurulması zor,
kız çok küçük 17 yaşında 5 yaş var aramızda
Onu biraz bekle sende nerden buldun 5 yaş küçük kızı, ama hayırlısı olsun bakalım senin geleceğin.
ya kız çok büyük duruyor ama kapalı iri biraz 20 gibi duruyor
Anladım
babam kuzenimi almak istiyor annem o kızı ne yapcam bilmiyorum ama kuzenimle her platformdan konuştum kapalı kızın yüzünü bile görmedim meryeme daha çok ısındım çocukluğundan beri tanıyorum onu
Kuzeninle mi düşünüyorsun cidden?
Görücü gibi annenin bulduğu da sanırım o görmediğin orayı anlamadım
hayırrrrr annem bunlara misafirliğe gitmiş seni kaana alcam demiş kız da beni bikaç kere görmüş sanırsam olur demiş ve annem ablamın düğünden sonra bunu söyledi yani sı*tım sıra bana geldi
kuzenim düğüne geldi babamla konuştu bayağı bakıştık ama sarılmadı güzelliğine kapılıp gitmek istemiyorum çok heyecanlanıyorum onu görünce ama %100 aşık değilim
düğünde sütyen büstiyer ve tayt giymesi de çok aşırı insan kıskanıyor doğrusu
Yani ne diyim sen başkalarının aklına uyup da kendi hayatını da başka bir kızın hayatını da bozma, belki sevdiği biri vardır ailesi tarafından zorlanıyor olabilir aynı şekilde aşık değilim diyorsun net bir şekilde bu saatten sonra belki başka bir kıza aşık olacaksın, bilemezsin o yüzden iyi düşün karar ver bak evliliklerin sadece tek bir kuralı var ya aldığını seveceksin, ya da sevdiğini alacaksın.
ya buraya resim atabiliyor muyuz
sevgilisi yok diye biliyorum ama evlenirsek aramız daha iyi olursa öyle bir ihtimal de var
Gördüm gördüm güzelmiş ama bu 17 değildir yani büyük gösteriyor dediğim gibi, ama ben yukarıda dedim ilerde pişman da olabilirsin, iyi ki de diyebilirsin size bağlı.
17 değil bu 21 yaşında bu kızı önceden hiç takmazdım çok bakım yapmaya başladı ilgimi çekiyor
He tamam kusura bakma,
sürekli bakıyor ama hiç konuşmuyor yüz yüze çok utangaç babamla konuşuyor sadece gerçi babamın yanında bana sarılacak hali yok ya
beni düğünde rezil ettiler elle gösterip duruyolar kızı aw
Tabi canım şimdi orası öyle ama olacak gibiyse onunla ciddi bir şekilde konuş, hani zoraki olmasın anlamında benim de demek istediğim ikiniz içinde
ciddi bir şekilde mi konuşayım ne diyim
aslında köye gidip kaçırmayı düşünüyorum çok delice ve akıldışı bişey de olsa anne babası farkedene kadar sınırı çoktan geçmiş olurum
Sonuçta bir yola gireceksiniz, onun hayatın ve senin hayatın birleşecek o yüzden onun sevdiği biri varsa olmaz veya başka sıkıntıları çıkabilir paylaşmasını sağla, hem samimiyetiniz artar.
Niye kaçırma gereği duydun, zaten isteseniz direkt kıyarlar nikahınızı
facebooktan yazsam mı bilmiyorum havalı cevap da vermez eskisi gibi xd
Facebook mu kaldı be,
Sen istiyorsan git konuş ailenle iste bitsin.
kabul ederler miki en azından söz kesilebilir ya iyice bumoda girmek istemiyorum sonra çok üzülüyorum yok ya en iyisi beynimden silcem 5 arkadaşı var fbde 4 erkek a... mk kardeşim ya kimse onlar
en iyisi bu gece gidiyim 2-3 birayla kafamdan siliyim kızı yoksa kpssye çalışamıycam
kıza düğünde düğünde neden konuşmadın benle yazdım ya off cazibesine kapılıyorum
Beğeniyorsun zor biraz unutması ama imkansız değil başka kız mı yok, ama hayat bundan ibaret de değil çalışır eline güzel bir meslek alırsın ondan sonra belki daha güzel ve kendine göre birini bulursun o zaman karşına çıkar yani, kendin bilirsin yine de.
Güzellik bir yere kadar, hayatını birleştireceğin insanın iç güzelliği ve karakteri daha önemli, unutma bunu.
çok güzel konuştun evet onu bende biliyorum karakter ve iç güzellik ama çok tatlı dayanamıyorum yanına
yanına gitcem
Sen bilirsin, pişman olma da hayırlısı olsun buradan kafana takılırsa yazabilirsin yardımcı olmaya çalışırım sana.
Üf saçmalama 22 yaşındasın daha bi dur
üff ayol saçmalama ya manyak şey xdlmlkaefmealfm
annem bir kız bulmuş aslında 17 yaşında benden çok küçük
Ne kadar kültürlü bir ailede yetişmissin
neden öyle dedin
ama kız isteyecek mi bilmiyorum yani ister de küçük yaşta isteyecek mi ona da baskı yapmak istemiyorum lisesi bitmedi daha
Kafaları 1950 yılında kalmış da ondan dedim malum partili falandır kesin zaten 😂😂
ben ne yapacam bilmiyorum annemin amcasının kızı da bana verilecekmiş bu ne anlamadım
ben 3 kıza nasıl bakcam aw xdlskcwalşk
Ne yap biliyor musun? Toplu bir yemek düzenleyin koca bir kazanda çorba yapın sen de gizlice git bir su bardağı içine arsenik at. Vatana millete çok hayırlı olursun bunu yaparsan
neden onları öldüreyim benim yakınlarım
onlar evlensede konuşcam onlarla koruyup kollamayak mı
Vatana millete hayırlı olmak için
o kızı çok beğeniyorum ama ona gidip 6 saat sarılasım var köye gideyim mi sence yazın
"C:\Users\kağan\OneDrive\Resimler\Ekran Görüntüleri\2022-07-21. png"
kızı duvara koydum baksanıza bir çok tatlı
Geldi
ciddi misin bir resmine baksana duvarda
kuzenlerimin çoğu da evlendi ya birini kapmam lazım açıkta kalcam yoksa