Selammss ✌️
soruyu okurken aklınıza kim geldiyse “O” kişi, o kişidir 😌
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬💅

Selammss ✌️
soruyu okurken aklınıza kim geldiyse “O” kişi, o kişidir 😌
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬💅

Tanıdığımdaki o sıcak kanlılığı ile
O yaydığı pozitif enerji ile
Birlikte saatlerce sıkılmadan güldürerek birbirimizi konuştuğumuz şeylerle
Hayvanlara olan sevgisiyle
Diğer insanlara olan merhametiyle
Komikliği ile
Böyle filmin ortasında yırtık dondan çıkıp filmin sonunu söyleyecek bir karaktere sahip olmasıyla vs
shsjshs deli kız 😃
En sevdiğim sondaki dgdhc aslında dengesizliği beni en çok çeken şeydi fjfjfjg
Onu kelimelere öylesine sığdıramıyorum ki, sanki hangi özelliğini yazsam o özellik, onun yanında eksik kalacak gibi...
Hani şair diyor ya "Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor." Diye.
Görmesinler, bilmesinler. Öyle işte...
Teşekkür ederiiim.🌸
Rica ederim ☺️🎈
Çok ilgili, şair ruhlu, kibar, olgun, çok iyi idi kendileri. Yolları hep iyilere çıksın, bahtı çok güzel olsun
Soru güzelmiş he tebrik ederim ✨
Teşekkür ederim ☺️
Aramıyorumki (o) kişiler benim özelliklerimi buluyorlar
Soruyu anlamayanlarda böğğüün 😃
Aklımdaki kişiyi aramıyorumki o beni buluyor hiç bir özellik aramıyorum diyorum neyi anlamıyon😀
Haa pardon 😀
Andımız, türküm doğruyum küçüklerimi saymak büyüklerimi 😀
Bir şey demiyorum sana :D sen anladın
Ayrıldıktan sonramı benımle birlikteyken mi😀
Ya sen görüş belirtme :D en iyisimi
Seni anneme söylücem 🥹
Baştan anlat baştan. Haklı haksız ayırt edebilsin 😅
Ben son kısmı arıyor musunuz diye okudum nolmuş yani r yi fazla kaçırmışım😀
Cevap
42Cevap
Anlayışlı, sevecen, merhametli ve güzelliğiyle 😌
Aklımda hiç ''o'' kişisi olmadı.
Her şekilde yanımda olan adeta kalbi ile uzaktan da olsa beni seven harika bir kadını iyi ki o
Ne kadar gariptir, hiç kimse ve hiç bir özellik gelmedi okurken. Gözlerim boş bakıyor sıcaklardan 😒
Kıllı kolları , pala bıyıkları , göğsünde ki siyah beyaz kılları.
Aklımda su an semtin dürümcüsü Halis abi var , gitsem mi diye düşünüyorum
Ayh iğrenç :D
Ama vicdansız bir kebap atıyor offf 😂
Kıllı kollarıyla dimi? 😅
Kılsız kolu yok kı 😂
Berbaaat :D afiyet olsun şimdiden
Kıvır kıvır olmus kıllı kollarıyla benim sefil karnımı doyursun 😂
Eyvallah sosyetik
Teninin bana verdiği hisle... Nerdeyse herşeyini unuttum ama ellerimi tuttuğunda verdiği o his... İşte onu hiçbir betimleme yetmiyor tarif etmeme. Sanki sıcacık, güven dolu bir sarılma gibi ya da leziz, çok güzel kokan bir kek, unutmaya yüz tuttuğum çocukluğum...
Zeki , çok zeki, çok çok zeki, uyumlu olmaya çabalayan , karakterli , konuşurken kelimeleri dans ettiren, müthiş hafızaya sahip , sorgulayan çok karizmatik ve yakışıklı ♥️♥️
Safım benim
@Bellasadie pardon?
Safsın diyorum
@Bellasadie ne saçmalıyorsun?
Hangi birini sayayım? Hayallerimdeki erkekti o, her yönüyle.😃
Yeterli 😃
Hem sıcak hemde soğuk, lezzetli, bağımlılık yapan, olmazsa olmaz. Aklıma gelenin tarifi bu😂
Çokseeel 😃
Aklıma gelmesin diye bimara alkole verdimdi simdi sayende bu soru ile getirdin.. tam cezalıksın
Tüüüh.. 😃
Çocukları severdi. Neşeliydi. Aşırı gülerdim hep. Çok espriliydi. Benden daha zekiydi. Türkçe hiç bir seyi sevmezdi. O yuzden harika anlaşırdık. Dizier filmler şarkılar.. Yok oldu gitti güzel kardeşim 🤣
güzelliği ve zekasıyla aklıma geliyor...
Esmer teni, yanağındaki gamzesi, kara gözleri, gülümsemesindeki sadelik, siyah omuzdan dökülen saçları, dik duran omuzları, kararlı oluşu, cesareti, kendine özgüveni, kararılığı, zekası, becerikli ve pratik oluşu, hayata bakış açısı, heyecanı, enerjisi, her sonu yeni bir başlangıç olarak görebilmesi, pamuk ve sıcacık elleri, hayret ne özlemişim ben seni
kasa rihanna vanessa hudgens karması + zeka 4 yıllık buyuksehırden bır unıversıte mezunuyetı ve ingılızce şartı.
bulamıyoruz kı?
artık nasıl saklandı ise dötten bacaklı
yemin ederim yüz kişi geldi lanet olsun flörtöz ruhum
Shsjsjs :D tövbe est
sfshs
😂😂çok iyi
😂😂
Merhametli, sahiplenen, güzel yürekli, gülüşü güzel, tatlı dilli, saygılı, aşık bir adam @Affedilmeyen🫂♥️
Canim benim 🤗🤗
Gece yani şu an anlatırsam djdnxnxjfjcj konu cinsel içeriğe geçer dhfjjfjrjfn beynimin aktif olduğu saatlerde yanitlayacagim bu soruyu dbfnxnrjcnncxn
Akşam senin soruyu okurken ben o yazısını görünce orada kaldım daldım yani öylece donakaldım😅herşeyiyle saymakla bitmez
Karıya kıza asla doymazdi kör topal farketmezdi onun icin😄
Ses tonu harika
Karakteri ve az da olsa utangaç olması
Adımı söylemesi
Gülmesi ;)),❤️
Bakislari gozleri ve sefkatli davranislari,
Ben kelime ve cümle kurarken " O " Harfini kaldırdım gereksiz anıp değer vermiyorum... ✌
İnatçı ve takıntılı olması ile anıyorum.. İlk aklıma gelen özelliği bu...
Beni seven biraz etli butlu zengin güzel temiz
Biraz abaza biri olursa güzel olur
Aklımda "O" diye birisi yok..
Anlayışlı, merhametli, sevgi dolu... ve daha da fazlası
aklımdaki yanımda değilse, '' O '' kişi diye biri de yoktur :)
Evet çok güzel bir soru ama işte o yok bende artık
Bencil, umursamaz ve narsist. Ama çok iyi oyuncu acayip manipülatif.
Ara sıra aklıma geldikçe sinirlenip sövüyorum ne yalan söyleyeyim. Beter olasın diyorum sjsjs
Fedakâr oluşu affedici ve kibar halleri romantik oluşu kısaca seni seviyorum aşkım demek istiyorum burdan 💞
Erkeklerden hoşlanıyir olmasiyla
shsjsh ne? 😅
Merhameti ve herseye soylenisiyle. Herseye soylensede cok guzel adam..
Beni gerçekten sevdiğini gösteren hareketleriyle
Ömrümde gördüğüm en kötü insan inşa bile denemez
Hükümet Kadın filminde repliği vardı, ben ayak severim ayakları güzel olsun 😂
Hatasıyla yanlisiyla dogrusuyla tabi bunu zamanında yapamadığım için kaybettim zaten
Dünyanın en tatlı adami
Aklımda ve kalbimde olan yanımda. 😏
Fransız öpücüğü ve kusursuz fiziği ile
@Osmanlı-Beyefendısı tehtitli bdhwjdjsjdj
İcraat sahibi olmak kolay değil
tatlılıgı ile :D
Tontisligiyle ( babam geldi aklima) 🥰
Hapmıydı bu aç karnına tok karnına neydi loooooo
Direk hatırlamıyorum 🤣
Aklımda öyle biri yok
Aklımda olan kimse yok
tatlış olmasıyla eheheh
O kisi yok uzun bjr sure olmaz da
Lanet nefret tiksinilecek bir insandi
Ahlaklı biri...
Ukala ve kendini beğenmiş olması 😂😄
Kara kaşlı kara gözlü
Yakışıklı olmasıylaaaa
Tripli kedy gibiydi ahshs
Huysuz olması 🙄 huysuzzz. Tıpkı ben😒
Kişiside batsın özelliğide
Anmıyorum.
Anlayışlı ve sadık olsun yeter.
Aklımda kimse yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?