Evliyken eski sevgiliniz özledim, pişmanım diye mesaj atsa kafanız karışır mı?

9 ay önce evlendim bundan önce birini çok seviyordum ama aldatılmıştım. Dün yabancı bir numaradan "Seni çok özledim biliyorum çok geç kaldım ama çok pişmanım" diye bir mesaj geldi. Daha sonra ise aradı ve eski sevgilim çıktı. Evlendiğim kişiye asla ihanet etmem ama biraz kafam karıştı. Siz böyle bir durumda ne yapardınız?

Evliyken eski sevgiliniz özledim, pişmanım diye mesaj atsa kafanız karışır mı?
Cevapla