Bi insanı sürekli düşünmemizin sebebi onun da bizi düşünmesi midir?

Yani her zaman değil de. Önce sevdiğimi söyleyip sonra vazgeçtim. sevmiyorum dedim o karı kız peşinde değil ve bu tarz durum yaşadığı tek kız ben olabilirim. Aşık değilim ama hiç aklımdan çıkmıyor o da beni düşünüyor mudur sizce
Bi insanı sürekli düşünmemizin sebebi onun da bizi düşünmesi midir?
Cevapla