Aşk İlişkileri Lazer işleminden sonra tüyler tamamen yok olur mu alınmış gibi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Lazer işleminden sonra vücudda hiçTüy kalmaz değilmi kalsa bile iyi jiletlenmediği içindir? Lazer işleminden sonra tüyler tamamen yok olur mu alınmış gibi? Cevapla İş Soruları Tüy Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Neveaşıkbiri Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı. Maalesef hayaldeki gibi olmuyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bir tanıdığımın sadece diz kapağında kalmış. Neden nasıl bilmiyorum. Ama bende lazer yaptırmayı düşünüyorum. 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Tüm seanstan sonra tek tük kalıyor bence denemelisin Yorumla Soran +1 yıl Ben ilk seansı yaptım ama tüyler vardı hala iyi jilet yapamadığım için olabilir aslında Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olabilir belki. Bilmiyorum ama kökten kurtulmak istiyorum ben artık. 😁 Yorumla Soran +1 yıl Acıyor elbette işlemi yapana saldırabilirsiniz Yorumla Soran +1 yıl Mükemmel bende onu istiyorum Yorumla Soran +1 yıl Evet öyle zaten onun için gidiyoruz Yorumla Soran +1 yıl Sebeb? Yorumla Soran +1 yıl Kalsın bro Yorumla Soran +1 yıl Annene at iyi günler Yorumla
irresponsibleeea Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hayır öyle olmuyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
SadeceYunusemre Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Lazer candır 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle Yorumla SadeceYunusemre +1 yıl Bi tane kıl gördün mü bırakırım net Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kökünü kurutur 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Evett Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bak güzelse bende yapayım Yorumla Soran +1 yıl Güzel Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yaptn mı Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl her tarafamı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Maalesef hayaldeki gibi olmuyor
Bir tanıdığımın sadece diz kapağında kalmış. Neden nasıl bilmiyorum. Ama bende lazer yaptırmayı düşünüyorum.
Tüm seanstan sonra tek tük kalıyor bence denemelisin
Ben ilk seansı yaptım ama tüyler vardı hala iyi jilet yapamadığım için olabilir aslında
Olabilir belki. Bilmiyorum ama kökten kurtulmak istiyorum ben artık. 😁
Acıyor elbette işlemi yapana saldırabilirsiniz
Mükemmel bende onu istiyorum
Evet öyle zaten onun için gidiyoruz
Sebeb?
Kalsın bro
Annene at iyi günler
Hayır öyle olmuyor
Teşekkür ederim
pürüzsüz olursun
Kendin mi yapıyorsun
Lazer candır
Kesinlikle
Bi tane kıl gördün mü bırakırım net
Kökünü kurutur
Evett
bak güzelse bende yapayım
Güzel
yaptn mı
Evet
her tarafamı