Kızı eve çağırdım. Rahatsız olurum direk ev buluşmasında dedi. Sürekli bir şeyleri kıvırıp naz yapan kızın amacı nedir?

Sürekli kıvırıyor. Kendi isteği olsun istiyor. Ben de hepsini red ediyorum tek tek. Oyalayıp duruyor. Gıcık olmaya başladım iyice.

Kızı eve çağırdım. Rahatsız olurum direk ev buluşmasında dedi. Sürekli bir şeyleri kıvırıp naz yapan kızın amacı nedir?

Kafeye çağırdım ilk. 2 gün önerdim. 2 sinde de meşgulüm dedi. Bayramdan sonra yazıcam haber edicem dedi. Etmedi. Ben yazdım isteksizce. Artık usandım. Gel direk bana geçelim dedim. Halen daha kıvırıyor. Yazdıkları bu. Evde buluşmak rahatsızlık hissi veriyor. Barda buluşalım bira içeriz diyor. Direk ev buluşması sevmiyorum. falan yazmış.

Ben bu kızla daha nahhhhhhhhhh barda buluşurum, nah. Ne kafe ne bar. İstemiyorum. Tek istediğim acı çektirmek, süründürmek. Bana naz yapan kızın alnını karışlarım. Bu kızı pişman etmek istiyorum ilk buluşma teklifimi direk kabul etmemesine. Ne yazmalıyım?

Kızı eve çağırdım. Rahatsız olurum direk ev buluşmasında dedi. Sürekli bir şeyleri kıvırıp naz yapan kızın amacı nedir?
Cevapla