Sevgilimle konuşurken bi yerden sonra saçmalamaya başlamayı nasıl aşabilirim?

Her halde onu sevdiğim için bi yerden sonra mantık devre dışı kalıyor hakikaten boş yapıyorum. Yok sevimli yok bazen saçmalamalı insan demeyin, boş yapıyorum ben. Nasıl aşarım bunu. En azından farklında olmak da bi umuttur diye düşünüyorum

Sevgilimle konuşurken bi yerden sonra saçmalamaya başlamayı nasıl aşabilirim?
Cevapla