Sevgilim benden 10 gün önce sebepsiz yere ayrıldı şimdi de istek atmıs pişman mı?

İsteğini kabul ettim gt yapmadım dün storyimi de gormus ama hala yazmadı neden böyle bi şey yapmıs olabilir? Derdi ney yazar mı acaba yazarsa şansı hak edio mu ya yine giderse bi de niye hala yazmadı yazmıcaksa niye istek atıyo?

Sevgilim benden 10 gün önce sebepsiz yere ayrıldı şimdi de istek atmıs pişman mı?
Cevapla