İnsanın birine karşı bir şeyler hissetmesi, heyecan duyması, onu düşünmesi iyi bir şey midir?

Yoksa sonu hayal kırıklığı ile bitecek olan yanlış bir şey midir?

İnsanın birine karşı bir şeyler hissetmesi, heyecan duyması, onu düşünmesi iyi bir şey midir?
Cevapla