Delicesine aşık olduğunuz kişiyi kaybedince naptınız?

Ya çok seviyorum çok kokusu bana dokunuşu herşeyini ozluyorum ya o ya da başka hickimse cildircak gibi oluyorum içimde bı huzursuzluk var
İçim de biseyler parcalaniyo gibi hissediyorum kalbimde ağrı olur derlerdi de inanmazdım kalbim ağrıyo böyle kocaman bı yük var beni öldürüyo siz nasıl unuttunuz naptınız lütfen
Delicesine aşık olduğunuz kişiyi kaybedince naptınız?
Cevapla