Sevgilim ailesinin yanına gittikten sonra çok ilgisiz oldu, baya da kötü davranmaya başladı. Neden olabilir?

Yaklaşık 4 aydır çıkıyoruz. Okullar tatil olunca o da şehrine döndü. Bende zaten okulu değiştirdim. İlk başta her şey çok güzeldi en kötü zamanlarda bile hep yanımda oldu bir an bile of demedi. Ama yaklaşık bir ay önce memleketine döndü. Pek müsait olamıyorum diyor hep iletişimimiz çok azaldı ama sorun etmedim ama son zamanlarda baya büyüdü işler. kötü davranıyor, tersliyor. Ben bişey diyince de ayrılmak mi istiyorsun dedi. Ne alakası var dedim.
Ardından tekrar dedi ki ya istemiyorsun ya da istemiyorsun başka açıklaması olamaz dedi. Anlamadım yani. Ben o beni seviyor diye kabul ettim ama kafamı çok karıştırıyor. Geçen de ona müsait olmadığımı söyledim yüzüme telefonu kapattı ve "Hakettiğin kadar olacak bundan sonra her şey haberin olsun" dedi cevap vermedim. Ayrılmak istiyorsa neden açık açık demiyor anlamadım. (Kimse yargılamasın, saygı çerçevesi içerisinde yorum yapar mısınız.) Kafam çok karışık
Güncellemeler
+1 yıl
Şaka gibi iki gündür asla yazmadı aramadı. Sizi seveni seçseniz de olmuyor demek
Sevgilim ailesinin yanına gittikten sonra çok ilgisiz oldu, baya da kötü davranmaya başladı. Neden olabilir?
Cevapla